וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפים חוסנו במנה השלישית במהלך הסופ"ש

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 21:13

קופות החולים עדכנו על נתוני התחסנות גבוהים במנת הבוסטר, בצל התחלואה הגואה בקורונה והתפשטות זן הדלתא. פרופ' אש אמר כי יש עלייה בהיענות להתחסנות נגד הווירוס בכפר קאסם "ובערים אחרות בחברה הערבית". בשבוע הבא הקבינט צפוי להתכנס ולאשר את חיסונים בבתי הספר

עשרות אלפי ישראלים התחסנו במנה השלישית במהלך סוף השבוע, בצל התחלואה הגואה בקורונה והתפשטות זן הדלתא - כך עדכנו היום (שבת) קופות החולים. רוב מנות החיסון ניתנו לבני 60 ומעלה, ובקופות מסרו כי עוד עשרות אלפים הזמינו תור להמשך.

רק בקופת חולים כללית התחסנו השבת כ-30 אלף איש, כשבמכבי 24 אלף, כללית כ-15 אלף ובמאוחדת גם כמה אלפים.

כמו כן, כמה אלפי אזרחים התחסנו גם במתחמי מד"א ופיקוד העורף ברחבי הארץ. מנכ"ל מד"א, אלי בין, אמר כי "אנחנו רואים הענות יפה של הציבור להגיע ולהתחסן. אני קורא לציבור להמשיך ולהגיע, החיסון הוא הדרך לנצח את מגיפת הקורונה".

מבצע חיסונים- חיסון שלישי נגד קורונה, מתחם החיסונים של מכבי בגבעתיים.  21 באוגוסט 2021. דוברות מכבי, אתר רשמי
הכי הרבה מחוסנים - בני 60 ומעלה. מתחם מכבי בגבעתיים/אתר רשמי, דוברות מכבי

כמו כן, משרד הבריאות עדכן כי ביממה החולפת אובחנו 7,761 איש עם קורונה, מתוך כ-145 אלף בדיקות שנערכו ברחבי הארץ. 645 איש מוגדרים חולים במצב קשה, ו-110 מונשמים. מאז פרוץ המגיפה מתו בישראל 6,775 חולי קורונה.

בד בבד, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, אמר היום כי יש עלייה בהיענות להתחסנות נגד הווירוס בכפר קאסם "ובערים אחרות בחברה הערבית". אש אמר את הדברים בסיור שערך בכפר, והוסיף: "החיסון הוא הפתרון. כל מי שמקבל את החיסון מגן על עצמו, על משפחתו ועל סביבתו. חיסונים זמינים לכולם, וניתן להזמין ולקבוע תור במתחמי חיסון ברחבי המדינה, בין אם מדובר בחיסון ראשון, שני או שלישי - צאו והתחסנו".

בווידאו: בני ה-40 ומעלה מקבלים את החיסון השלישי לקורונה/צילום: יותם רונן, עריכה: אסף דרורי

לקראת פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר, מחר יתכנס קבינט הקורונה לדיון מסכם בעניין מערכת החינוך, בו תתקבל הכרעה בכלל הסוגיות וההיבטים ובהם חיסון התלמידים בבתי הספר. בדיון, שיתקיים לבקשת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, ישתתפו גם נציגי ארגוני המורים וההורים, וההחלטה שתתקבל בו תהיה מחייבת לכל שרי הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully