וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצמאים ובעלי עסקים הפגינו מול ביתו של בנט: "לא ייתכן שנישאר ללא פרנסה"

עודכן לאחרונה: 21.8.2021 / 22:23

המפגינים, שהתאספו מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה ברעננה, מחו על חוסר הוודאות בעניין ההגבלות, ברקע הקשיים הכלכליים אליהם נקלעו בזמן הקורונה

עצמאים ובעלי עסקים הפגינו הערב (שבת) מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה. זאת, במחאה על חוסר הוודאות בעניין ההגבלות הצפויות וברקע הקשיים הכלכליים אליהם נקלעו בזמן הקורונה.

המוחים הגיעו בשיירת רכבים למתחם בדרישה משר האוצר אביגדור ליברמן וראש הממשלה להעניק תמיכה כספית ופיצויים לעצמאים שנפגעים מהגבלות הקורונה כבר עכשיו, בענפי התיירות, התרבות והבידור.

יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות, רמי בז'ה, קרא לבנט להעניק פיצוי מידי לעצמאים שנפגעו מהחלטות הממשלה: "עצמאים ובעלי עסקים לא יהיו אזרחים דרג ב' במדינת ישראל. אני קורא לראש הממשלה, קח אחריות. אנחנו לא נרפה ולא נשקוט עד שלסקטור העצמאים בישראל תהיה רשת ביטחון סוציאלית שתתן לו עתיד בתוך התוהו ובוהו בו אנו חיים".

הפגנות העצמאיים מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט רעננה 21 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
מפגינים מול ביתו של בנט, הערב/ראובן קסטרו
הפגנות העצמאיים מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט רעננה 21 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
מפגינים מול ביתו של בנט, הערב/ראובן קסטרו
הפגנות העצמאיים מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט רעננה 21 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
ההפגנה מול ביתו של בנט, הערב/ראובן קסטרו

בז'ה פנה לראש הממשלה ואמר: "אתה מחוייב להיות רגיש אלינו העצמאיים, עם חמלה. אנחנו רגע לפני חגי תשרי, לא ייתכן שנישאר ללא פרנסה". הוא פנה גם לשר האוצר אביגדור ליברמן: "אתה חייב להיות איתנו מתחת לאלונקה. אנחנו לא עצלנים ולא נצלנים, אנחנו רוצים לעבוד. אבל אם המדינה סוגרת אותנו, אי אפשר להשאיר אותנו מאחור".

עצמאים ובעלי עסקים הפגינו מול ביתו של בנט: "לא ייתכן שנישאר ללא פרנסה"/צילום: יותם רונן, ראובן קסטרו
לקראת הפגנות של העצמאים מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט רעננה 21 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
ניידת סמוך למוקד ההפגנה, היום/ראובן קסטרו

יו"ר איגוד סוכני הנסיעות, טלי לאופר, קראה לבנט ולשרי הממשלה: "להסתכל לאנשים בעיניים. ענף הנסיעות כבר שנה וחצי מושבת. אמרתם לאנשים לא לצאת לחו"ל אך לא לקחתם אחריות על העסקים. אנו רצים ומתחננים בכל משרד ממשלתי ומבקשים אמפתיה, וכלום לא נעשה. הדיכאון עולה ומפעלי חיים נזרקים לפח והממשלה שותקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully