וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המוטיב של יהודי דופק ערביה - הצלחה מסחרית"

כתב וואלה! חדשות

5.2.2003 / 14:21

מפיק הסרט הכחול הערבי-יהודי הראשון מצפה להצלחה היסטרית; הוא המום מהביקוש הערבי לככב בסרטי סקס ומבטיח לצופים: פין ערבי ויהודי בנרתיק אחד; חאלד, דני וסברינה - דו קיום במיטה

בזמן שיחסי הערבים-יהודים בישראל מגיעים לאחת מנקודות השפל הקשות ביותר, מסתבר שבמרתפי רשת חנויות המין "סקס סטייל" שיתוף הפעולה בין העמים מגיע לשיאים חדשים. הרשת, שהופתעה מההצלחה ההיסטרית לה זכה הסרט הערבי הכחול הראשון (ראה ידיעה מצורפת), יזמה פרויקט משודרג – הסרט הכחול הערבי-יהודי הראשון מסוגו.

הסרט, "משולש אהבה – סברינה חאלד ומה שביניהם", עולה היום על מדפי חנויות סקס סטייל. ירון, מנהל ברשת ומפיק הסרטים מטעמה, חוזה שיזכה להצלחה גדולה משמעותית ביחס לסרט הערבי הכחול. "המוטיב של יהודי דופק ערביה יחולל סערה לא פחות גדולה מלהראות מסגד על עטיפת הסרט", הוא מנמק.

מדברי ירון עולה שהיוזמה להפקת הסרט הגיעה דווקא מהשטח. "בעקבות הסרט הראשון קיבלנו ים של פניות מצד ערבים שרצו להשתתף בסרטים כחולים", מספר ירון. "הייתי המום, בפרט אחרי המכות שקיבלו השחקנים בסרט הקודם". המפיק נפגש עם כוכבי הסרט, חאלד וסברינה, הסביר להם את הסיכון, וקבע מועד לצילומים.

הפתעה על הסט – כוכב פורנו יהודי

כשהגיעו לצילומים חשבו השניים שמדובר בסרט בו יככבו לבדם, אלא שירון הכין להם הפתעה – כוכב פורנו יהודי. הדו קיום התפתח מעל לכל הציפיות, וירון מבטיח סצינות שלא נראו במחוזותינו מאז מבצע חומת מגן. אחת מנקודות השיא של הסרט היא החדירה המשותפת של דני וחאלד לנרתיקה של סברינה, כשזו צועקת בעברית-ערבית: "וואללה, אני אוהבת את זה". וחאלד וסברינה אכן אוהבים את זה: "אחרי הסרט הם ביקשו לעשות עוד הפקות עם יהודים ומסרבים לשחק עם ערבים", מספר ירון.

בשל הדאגה לשלום השחקנים הערבים לא איפשרה להם סקס סטייל להצטלם בפנים חשופות, למרות הסכמתם, והם מככבים לאורך הסרט כשהם מרכיבים "משקפי סאדו שחורים". עם זאת אין מקום לאכזבה, מאחר שלדברי הההפקה סברינה היא "כוסית מדהימה", ביחס לשחקנית הערביה הקודמת, ובכלל. "לא האמנתי שהיא ערביה", אומר ירון, "היא בת 27, גוף פצצה, לא הפאטמה שאתה מצפה לראות".

אחד הנתונים המעניינים הוא שהסרט הערבי הכחול גרף נתח מכירות גדול פי שלושה מזה לו זכו סרטי הסקס הישראליים. "אין בית ערבי שאין בו את הסרט הראשון, וגם היהודים מעדיפים אותו", אומר ירון. "בכלל, המגזר הערבי, בדומה למגזר החרדי, הוא כוח קניה חשאי יחסית, אבל עצום". עם ההצלחה, כמובן, לא מתווכחים וכבר בשבוע הבא יחלו צילומי סרט ערבי-יהודי כחול נוסף.

"אתה חושב שהרועה הערבי לא דופק כבשים?"

לרגל הפצת הסרט ערכו מפיקיו ראיון עם סברינה, שהסבירה שהשתתפה בסרט "כי רק המחשבה על עצם ההיחשפות מרטיבה אותי. אני פורנוגרפית מטבעי". כצפוי, הראיון שזור בפרובקציות מילוליות, כמו בקטע בו מסבירה הכוכבת את היקף העיסוק בסקס במגזר הערבי. "אתה חושב שרועה הכבשים לא דופק אותם כי באיסלאם אסור?", שואלת סברינה. הכוכבת מספרת כי אינה חוששת מחשיפת זהותה. "אני אמנם גרה בעיר ערבית, אבל לא במקום של החמולה שלי, אז לא מכירים אותי".

סוגיית עתיד מערכת היחסים בין העמים אינה מעניינת את סברינה. "זיון טוב הוא זיון טוב ולא חשוב הדת, הצבע והגזע. אנחנו מסתדרים נפלא עם יהודים", היא אומרת, "תראה בסרט אם לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully