וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בסוריה: ישראל תקפה באזור דמשק

גיא אלסטר, יפעת רוזנברג, אמיר בוחבוט

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 23:54

כלי התקשורת הסוריים מדווחים על תקיפה אווירית באזור הבירה. במקביל, מקורות לבנוניים דיווחו על תנועת מטוסים של חיל האוויר הישראלי מעל ביירות ודאחייה. בתוך כך, הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי מדובר בתקיפה ישראלית על אתרים צבאיים

מערכות ההגנה הופעלו בשמי דמשק/סרטוני גולשים

כלי התקשורת בסוריה מדווחים הערב (חמישי) כי חיל האוויר הישראלי תקף באזור דמשק, ובתגובה הופעלו מערכות ההגנה האווירית. במקביל, מקורות לבנוניים מדווחים על תנועת מטוסים של חיל האוויר הישראלי מעל ביירות ודאחייה.

הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי מדובר בתקיפה ישראלית על אתרים צבאיים.

הדיווחים מגיעים לאחר שבערב שלישי דווח בתקשורת הסורית כי ישראל תקפה מוצב של חיזבאללה באזור קונטירה. כמו כן, נאמר כי כוחות צה"ל שיגרו טילים לעבר מוצב של הארגון, שמשמש פעילים של חיזבאללה וכוחות איראניים במרחב רמת הגולן.

מערכות ההגנה מופעלות בשמי דמשק, 19 באוגוסט, 2021. סאנא, אתר רשמי
תקיפה שנייה השבוע. מערכות ההגנה בסוריה, הערב/אתר רשמי, סאנא

לפני כעשרה ימים, כלי תקשורת בסוריה דיווחו על פיצוץ שאירע בספינה בנמל לטקיה שבצפון סוריה. לפי הדיווחים, היו נפגעים בתקרית, שסיבותיה עוד לא ברורות. בסוכנות הידיעות הרשמית סאנ"א דווח כי שני בני אדם נפצעו בשריפה שפרצה בספינה מסחרית בנמל, וצוותי הכיבוי השתלטו עליה.

בחודשים האחרונים יוחסו לישראל כמה פעולות נגד כלי שיט איראניים שעשו דרכם לסוריה, כחלק מהמערכה הימית החשאית. בתגובה, איראן פגעה בכמה ספינות שהיו בבעלות עקיפה של ישראלים, האחרונה שבהם "מרסר סטריט" בסוף החודש שעבר. ישראל איימה בתגובה על התקיפה, שבה נהרגו שני אזרחים - בריטי ורומני.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully