וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין משטרה הואשם שצילם אישה עושה את צרכיה בשירותים במרכז מסחרי בצפון

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 23:02

לוואלה! נודע כי מרדכי קלמנטובסקי, קצין בדרגת פקד הנחשבת בכירה בעתודת הקצונה, צילם את האישה בווידאו בדצמבר 2020 כשהיה במשמרת ועל מדים. לאחר שהאישה הגישה תלונה במח"ש, הוא נחקר כמה פעמים באזהרה, שבסופן הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין ניסיון מעשה מגונה

פרקליטות המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה כתב אישום חמור בבית המשפט השלום בנצרת נגד קצין משטרה, בגין עבירה של ניסיון מעשה מגונה - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!. לפי עובדות האישום, הנאשם, מרדכי קלמנטובסקי, תיעד אישה בזמן שעשתה את צרכיה בשירותים במרכז מסחרי בצפון הארץ - זאת שעה שהיה במשמרת ועל מדים.

משפטו של קלמנטובסקי, המשרת כקצין רישוי ואבטחה במחוז הצפוני במשטרה, ייפתח בחודש אוקטובר. קלמנטובסקי הוא קצין בדרגת פקד - הנחשבת לדרגה בכירה בעתודת הקצונה.

לפי כתב האישום שהוגש בחודש שעבר, קלמנטובסקי הגיע בחודש דצמבר 2020 למתחם הקניות "מול כנרת" בצומת צמח, שם נכנס לשירותי הנשים, והתמקם באחד התאים. באותה השעה, נכנסה לתא סמוך א', אז הנאשם כיוון את מצלמת הטלפון שלו לעברה דרך הפתח התחתון בין שני התאים, והחל בתנועתיות עולה ויורדת.

משרד מח"ש, ירושלים 2 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
תיעד את האישה כשהיה במשמרת ועל מדים. המחלקה לחקירות שוטרים/ראובן קסטרו

כשהבחינה לפתע שמצלמת טלפון סלולרי מתעדת אותה בתוך תא השירותים, א' הגיבה בקול: "למה את מצלמת?", בעודה משוכנעת שמדובר באישה השוהה בתא ליד. בתגובה, משך קלמנטובסקי את מכשיר הטלפון ואמר "אני מתנצל".

עם ההבנה שמדובר בגבר, א' התלבשה, יצאה מהתא כדי להתעמת איתו, וכשהבינה כי בנוסף מדובר בקצין משטרה, היא פנתה למחלקה לחקירות שוטרים והגישה נגדו תלונה. קלמנטובסקי נחקר באזהרה כמה פעמים לפני שפרקליטות מח"ש החליטה להגיש נגדו את כתב האישום.

מהמשטרה נמסר כי "מעשיו של הקצין אינם עולים בקנה אחד עם הנורמות והערכים בארגון ובכלל.  בהתאם מיד עם הפתיחה בחקירה במח"ש, הוצא לחופשה כפויה ונאסר עליו להיכנס לכל מתקן משטרתי. בהמשך נערך לו שימוע, ולפני מספר חודשים הושעה". הקצין סירב להגיב לפניית וואלה!.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully