וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור קהלני ממיטתו בבית החולים: "אני אנצח, לא מתכוון ללכת לשום מקום"

עודכן לאחרונה: 18.8.2021 / 14:13

הלוחם המעוטר, שאושפז אתמול במצב קשה בשל זיהום, העביר לציבור מסר אופטימי מאיכילוב: "אני נאבק עם כאבים, אבל אין סכנה לחיי. אני פה ואני חי". קהלני שיתף כי רבים התעניינו בשלומו וכי משפחתו נמצאת לצדו: "אני נמצא בבית חם ואוהב"

בווידאו: אביגדור קהלני מעדכן על מצבו מבית החולים/דוברות איכילוב

אביגדור קהלני עדיין מאושפז בבית החולים איכילוב, לשם הגיע אתמול (שלישי) במצב קשה בעקבות זיהום. היום, שלח מסר ממיטתו בבית החולים ואמר: "אני אנצח, לא מתכוון ללכת לשום מקום"

"אז כפי שאתם רואים אני חי, אני פה ולא מתכוון ללכת לשום מקום", אמר קהלני. "אני סובל מכאבים, זה משהו שאני נאבק איתו כרגע, אבל על פי הרופאים אין סכנה לחיי. אני כן מרגיש כאבים חזקים מאוד".

"אני רוצה להודות לכל אלה שהתעניינו בשלומי. אני מרגיש בסדר, המשפחה שלי אוהבת אותי, החברים הקרובים רוצים להגיע אבל אנחנו חוסמים אותם עם טנקים בשערי בית החולים", התבדח קהלני. "הטיפול בי הוא טיפול יפה ביותר, אני מודה לבית החולים. אני נמצא בבית חם ואוהב ואני אנצח".

אביגדור קהלני מעדכן על מצבו מבית החולים 18 באוגוסט 2021. אתר רשמי, מערכת וואלה!
"אני חי ואני ואנצח". אביגדור קהלני/מערכת וואלה!, אתר רשמי

מוקדם יותר, בנו דרור קהלני התראיין לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר כי אביו בהכרה ונמצא במצב יציב. "זה התחיל מכאבי גב איומים. הוא יצא מסכנת חיים". מבית החולים נמסר בצהריים כי לא נשקפת סכנה לחייו של אביגדור.

כאמור, אביגדור קהלני, גיבור מלחמות ישראל בן ה-77, אושפז אתמול במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב, בעקבות הידרדרות במצבו הבריאותי לאחר שסבל מזיהום. בית החולים מסר כי הוא בהכרה ולא נשקפת סכנה לחייו.

קהלני, לשעבר תת אלוף בצה"ל ופוליטיקאי, הוא בעל עיטורי הגבורה, המופת והנשיא על לחימתו במלחמות יום הכיפורים וששת הימים, וכן על תרומתו למדינה. בשנים האחרונות זוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית, כשהביע תמיכה במפלגת "הימין החדש" והצטרף לתנועת "הביטחוניסטים" שקוראת לספח את שטחי יהודה ושומרון.

קהלני נשוי ואב לשלושה ילדים, ומתגורר בנס ציונה, שם נולד. הוא שירת בחיל השריון והשתתף במלחמות ישראל השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully