וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נכנס לכלוב התנין - והציל את המאלפת שהותקפה

לינדזי בול, מאלפת תנינים ביוטה, ניסתה להאכיל את אחד התנינים בגן החיות המקומי לזוחלים ולציפורים, אך זה נעל את לסתותיו על ידה. כאשר היא החלה להיאבק בו ולכרוך את רגליה סביבו, אחד מעובדי המקום נחלץ לעזרתה ועזר לה להשתלט על החיה. "הוא גיבור"

תיעוד: נכנס לכלוב התנין - והציל את המאלפת שהותקפה 17.8.21. ללא, מערכת וואלה!
"הוא ממש נשך". רגעי הבהלה/מערכת וואלה!, ללא

מאלפת תנינים במדינת יוטה שבארצות הברית הותקפה על ידי תנין בכלובו, וניצלה בזכות תושייתו של אחד מעובדי המקום שקפץ על גב הזוחל ועזר להכניע את החיה. התקרית קרתה ביום שבת האחרון בגן חיות לזוחלים ובעלי כנף, במהלך חגיגות יום הולדת לילדים במקום.

המאלפת, לינדזי בול, סיפרה לרשת NBC איך תכננה להאכיל את התנין, זכר באורך 2.6 מטר. בול אמרה שהיא תכננה להאכיל את הזוחל, נכנסה לכלוב, פתחה את פיו, כשאז החל הזוחל לפעול באגרסיביות. בסרטון ניתן לראות איך בול אוחזת מתחת ללסת התחתונה של התנין ומנסה לדחוף אותו לאחור, "משהו שעשיתי הרבה פעמים בעבר", לדבריה. אז התנין נראה מתנגד ו"חוטף את ידה". בול תיארה: "הוא ממש נשך. אני לא יכולה להגיד בדיוק מה קרה".

בהמשך ניתן לראות גבר שעובד במקום נכנס לכלוב, קופץ על גבו של התנין ועוזר להכניע את החיה. כעבור דקה בערך, כשהוא עדיין על גבו, הצליחה בול להסיר את ידה, ובעזרת אדם נוסף לצאת מהכלוב. כעבור דקה נוספת הצליח גם העובד, דוני וויזמן, להימלט מהכלוב ללא פגע.

בסיום האירוע הודתה בול לוויזמן וכינתה אותו "גיבור". היא הוסיפה כי היא לא רוצה שאנשים יחשבו שהתנין התוקף הוא "מכונת הרג". לדבריה "זו היתה תאונה, שאני אשמה בה הרבה יותר מהתנין". למזלה של בול, היא יצאה מהתקרית עם פגיעות קלות בידה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully