וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ אישר: אלפי אנשי מילואים יגויסו למבצע הבדיקות הסרולוגיות

עודכן לאחרונה: 17.8.2021 / 20:26

שר הביטחון אישר את גיוס המילואים הגדול ביותר מאז פרוץ המגפה, כאשר 6,000 חיילים וחיילות יסייעו במוקדים השונים כדי לאפשר את פתיחת שנת הלימודים: "אם לא ניקח אחריות, אנו עלולים להגיע לסגר"

בווידאו: גנץ אישר: אלפי אנשי מילואים יגויסו למבצע הבדיקות הסרולוגיות/צילום: לע"מ

שר הביטחון בני גנץ אישר הערב (שלישי) את גיוס המילואים הנרחב ביותר מאז פרוץ מגפת הקורונה - 6,000 חיילים וחיילות. כוח האדם יסייע במבצע הבדיקות הסרולוגיות שנועד לאפשר את פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר. כמו כן, אנשי המילואים יאפשרו את הכפלת כמות היישובים שנמצאים בתוכנית "חוסן לאזרח", שנועדה לסייע לרשויות בעלות שיעור מתחסנים נמוך.

"היעד שהצבנו הוא יכולת לבדוק למעלה ממיליון ילדים עד 1 בספטמבר והעמדת 2 מיליון ערכות בדיקה לקורונה שיחולקו להורים", אמר גנץ. "אני מבקש לקרוא לכל ההורים לשלוח את הילדים להיבדק. רק בשיתוף פעולה ננצח את המחלה".

"כל המאמצים שאנחנו עושים לא יעזרו אם לא ניקח אחריות. אם כולם ייבדקו ויתחסנו לפי ההנחיות, הלימודים יתקיימו ונשמור על הכלכלה", הוסיף שר הביטחון. "אם לא - אנחנו עלולים להגיע לסגר. בשיתוף פעולה נוכל לנצח את המחלה".

חזרה ללימודים ללא מתווה הקפסולות, בי"ס "אחד העם", פתח תקווה, 18 באפריל 2021. ראובן קסטרו
המטרה: לימודים כרגיל ב-1 בספטמבר, תלמידים בימי קורונה/ראובן קסטרו

בד בבד, שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ביקרה במתחם בדיקות סרולוגיות בבית שמש ואמרה כי "אנחנו עושים הכול כדי לתת לתלמידים יציבות, סביבת לימודית בטוחה ורצף לימודי. אני רואה בפתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר כמשימה הלאומית החיונית לתלמידי ישראל".

"לצערי יש עלייה במקרים של נוער בסיכון, עלייה חדה בחרדה ודיכאון של ילדים, וגם פער לימודי שעלינו לצמצם", הוסיפה שרת החינוך, וקראה להתחסן. "חשוב שנפתח את שנת הלימודים בצורה נכונה ובטוחה עם מינימום פגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully