וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרית לא מחוסנת ולקוחה חלו בקורונה ואושפזו זו לצד זו

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 17:21

שתי הנשים נפגשו במספרה לאחר שקבעו תור, וזמן מה לאחר מכן הן התאשפזו בבית החולים בלינסון בפתח תקווה. הספרית מונשמת ומורדמת, והלקוחה מאושפזת גם כן

שתי נשים שחלו בקורונה מאושפזות בבית החולים בלינסון בפתח תקווה. אחת מהנשים היא לקוחה שהגיעה להסתפר אצל הספרת שלה, שלא התחסנה נגד הנגיף. זמן מה לאחר המפגש ביניהן במספרה, שתי הנשים התאשפזו בבית החולים. הספרית מוגדרת במצב קשה, מונשמת ומורדמת, והלקוחה מאושפזת גם כן במחלקה.

מוקדם יותר עדכן משרד הבריאות כי 5,075 בני אדם אובחנו כחיוביים לקורונה ביממה האחרונה. אמש נערכו 85,503 בדיקות, שמתוכן 6.07% יצאו חיוביות. בבתי החולים מאושפזים 908 חולי קורונה, בהם 519 במצב קשה ו-92 מונשמים. עד כה מתו מהנגיף 6,668 בני אדם.

כמו כן, עדכנו במשרד הבריאות כי 963,572 בני אדם התחסנו עד כה במנה השלישית של החיסון נגד קורונה של חברת פייזר.

מחלקת קורונה בבית החולים הלל יפה, חדרה, 26 בינואר 2021. ראובן קסטרו
שתי הנשים אושפזו בבית החולים/ראובן קסטרו

משרד הבריאות הזהיר הבוקר מכניסת זנים חדשים של נגיף הקורונה לישראל. במהלך דיון בוועדת החוקה של הכנסת על מתווה נתב"ג החדש, התריע ד"ר אשי שלמון, מנהל המחלקה ליחסים בינלאומיים במשרד, מפני הזן הדרום אמריקני, שלדבריו כבר התפשט בארצות הברית: "הווריאנט דוחף בימים אלו את זן הדלתא, ואם הוא יגיע לישראל - נגיע לסגר שאנו מבקשים כל כך להימנע ממנו".

ראש מטה בריאות הציבור במשרד הבריאות אילנה גנס, כי זן הדלתא נמצא בתפוצה גבוהה של 97% בישראל, ולדבריה, "אין מה למנוע את המשך כניסתו לארץ. אנו מדברים על וריאנטים מסוכנים אחרים שעלולים להיכנס, כמו וריאנט דרום אמריקני שמתחיל להתפשט בארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully