וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצות בין הפירות היבשים: חולדות נצפו בחנות טבע ברמת גן

15.8.2021 / 13:27

תושב העיר תיעד את החולדות מתרוצצות בחנות "ניצת הדובדבן" שעה שהיתה סגורה, ודיווח על המפגע הבריאותי שוב ושוב. ברשת בחרו בתגובה להתקין וילונות המסתירים את המתרחש בפנים. התושב: "ראיתי את זה ורציתי להקיא". החנות: "המבנה ישן ומתפורר, מנסים להתגבר על האתגרים"

מזה חודש, תושב רמת גן מתריע בפני סניף של רשת חנויות הטבע "ניצת הדובדבן" בעיר, כי חולדות משוטטות על מוצרי מזון פתוחים בחנות. בחנות הבטיחו לתושב לטפל במפגע הבריאותי, אך הדבר חזר על עצמו. ביום חמישי האחרון, הותקנו בחנות וילונות המסתירים את הנעשה במקום מפני העוברים והשבים ברחוב. "ראיתי את הדבר הזה ורציתי להקיא".

המקרה הראשון אירע בחודש יולי, אז גל (שם בדוי), תושב רמת גן, זיהה חולדה מתרוצצת בחנות, שעה שיצא לטיול לילי עם כלבו באזור. הוא אז התריע בפני הרשת על המקרה, ואף שיתף אותם בתיעוד החולדה שצילם - אך להפתעתו הדבר חזר על עצמו שוב בחודש אוגוסט, כשהיה עד בפעמיים נוספות בהן חולדות טיילו בסניף. ביום חמישי האחרון, גל שוב צפה בשתי חולדות וג'וק בחנות - ושוב התריע בפני הרשת.

בווידאו: חולדות בסניף ניצת הדובדבן ברמת גן/מערכת וואלה!
סניף ניצת הדובדבן רמת גן ביאליק 15 באוגוטס 2021. ללא, ניב אהרונסון
"פתאום ראיתי חולדה רצה על הפירות היבשים בסניף", החנות לפני שהתקינה את וילונות ההסתרה/ניב אהרונסון, ללא
וילונות בסניף ניצת הדובדבן רמת גן. ללא, מערכת וואלה!
" מזעזע בעיניי". החנות לאחר שהותקנו הווילונות/מערכת וואלה!, ללא

"טיילתי עם הכלב שלי והוא פשוט נעצר מול הסניף", גל תיאר, "פתאום ראיתי חולדה רצה על הפירות היבשים בסניף. ישר תיעדתי כי רציתי ללכת אליהם בבוקר להראות להם ולספר שיטפלו בזה. הייתי קונה שם פעם, אני לא אחזור לשם יותר בחיים. הם הבטיחו לטפל בזה. בפעם השנייה שראיתי שזה ממשיך צילמתי שוב והתרעתי שוב".

התכתבות הלקוח גל עם בעקבות סניף ניצת הדובדבן רמת גן ביאליק 15 באוגוטס 2021. ללא, מערכת וואלה!
מתוך התכתבות התושב עם רשת "ניצת הדובדבן"/מערכת וואלה!, ללא

"ניצת הדובדבן" היא רשת בתי הטבע הגדולה בישראל, המונה מעל 45 סניפים ובהם מגוון מוצרי טבע, מוצרים אורגניים, תוספי תזונה, ומוצרים אקולוגיים. בהתכתבות האחרונה של גל עם הרשת, נכתב לו על ידי נציג מטעמם כי "בוצעה אתמול בסניף הדברה, אבל כנראה שהיא אכן לא הייתה חזקה דיה", וכן הובטח כי תלונתו הועברה "לטיפול בהול" מול מנהל החנויות.

לאכזבתו של גל, למרות ההבטחות - הפתרון בו בחרו ברשת היה למעשה הקמת הווילונות המסתירים את פני החנות: "הם פשוט סגרו את הסניף בווילונות. מזעזע בעיניי. כנראה שזו הדרך שלהם להתמודד עם זה - אם לא יראו את זה אז לא קיים".

חולדה בסניף ניצת הדובדבן ברמת גן. -, צילום מסך
תיעוד החולדה בסניף ברמת גן/צילום מסך, -

מרשת ניצת הדובדבן נמסר כי "כאשר נחשפנו למקרה החמור, באופן מיידי נשלח מדביר לסניף והסחורה החשופה בסניף הושמדה. המבנה ישן ומתפורר, ומזיקים מצליחים להכנס דרך חורים מרחובות העיר לתוך החנות. אנחנו בטיפול שוטף על המפגע, מאתרים את החורים וסותמים אותם כדי למגר את התופעה. מאוד חשובה לנו בריאות לקוחותינו וטיב המוצרים. אנחנו במעקב יומיומי על התברואה בסניפים, ומנסים להתגבר על כל אתגר של תחזוקת סחורה אורגנית ללא שימוש בחומרים המזיקים לאדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully