וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג טורף מסוכן אותר בבריכת נוי במרכז מסחרי בשפלה

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 14:44

דג טורף מסוג תנין, שביכולתו להרוג אדם, נמצא בברכת נוי במרכז מסחרי בשפלה, לאחר שנשך אישה. הדג נתפס והמקרה נמצא בחקירת משרד החקלאות. "סכנה מוחשית וברורה לשלום הציבור" אמר ממונה פיקוח ואכיפה באגף הדיג במשרד החקלאות

בווידאו: דג התנין בבריכת נוי בקניון בשפלה/צילום: משרד החקלאות

דג טורף קטלני נמצא בבריכת נוי במתחם קניות בשפלה. עקב תלונה שהתקבלה במשרד החקלאות הגיעו מפקחי המשרד וגילו דג טורף מסוג תנין באורך מטר בברכת הנוי של מרכז הקניות. לתלונה קדם אירוע שהתרחש כמה ימים קודם לכן במקום, שבמהלכו ננשכה אישה, כאשר הכניסה את ידה לבריכה.

על פי משרד החקלאות דג התנין הוא דג טורף ומסוכן שביכולתו להרוג בן אדם. הדג יכול להגיע לאורך של עד שני מטרים, ושמו ניתן לו עקב חרטומו הדומה לזה של תנין. חל איסור על החזקה של דג זה בישראל.

לנוכח הסכנה בהמשך החזקתו בבריכה, הדג נתפס בעזרת ציוד מיוחד. עדיין לא ברור כיצד הגיע הדג אל הבריכה, והמקרה נמצא בחקירת משרד החקלאות.

דג תנין שאותר במרכז קניות בשפלה. משרד החקלאות, אתר רשמי
"איום לפגיעה במגוון האקולוגי". דג התנין שנמצא בבריכת הנוי/אתר רשמי, משרד החקלאות

"חשוב להזכיר כי על פי תקנות הדיג החזקת דגים אסורים היא עבירה פלילית" אמר חגי נויברגר, ממונה פיקוח ואכיפה באגף הדיג במשרד החקלאות, "החזקת מיני דגים אסורים מהווה איום לפגיעה במגוון האקולוגי בישראל ובאדם, ובמקרה זה ממש סכנה מוחשית וברורה לשלום הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully