וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול: סאהר אסמאעיל, היועץ של שרת החינוך, נורה למוות סמוך לביתו בראמה

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 13:49

אסמאעיל בן ה-50 היה ממוקם מספר 17 ברשימת תקווה חדשה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה. סער: "אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה. בטוח שהמשטרה תשים ידה על הרוצחים השפלים". שאשא ביטון: "קיבלתי בתדהמה את הבשורה". הוא הותיר אחריו אישה ובן

סאהר עאטף אסמאעיל נורה היום (ראשון) למוות על ידי אלמונים, שירו לעבר רכבו סמוך לביתו במועצה המקומית ראמה שבגליל. צוות מד"א מצא את אסמאעיל כבן ה-50 כשהוא ללא רוח חיים, ונאלץ לקבוע את מותו במקום. אסמאעיל היה מקורב של שר המשפטים גדעון סער, כיהן כיועץ בכיר לענייני החברה הערבית לשרת החינוך שאשא ביטון, וכן היה ממוקם מספר 17 ברשימת תקווה חדשה. המשטרה פתחה בחקירה.

סער ספד לאסמאעיל בדף הטוויטר שלו: "חבר יקר ואהוב כאח לי ושותף לדרך, נרצח הבוקר בראמה. אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה, מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו". סער הוסיף כי "אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק".

משאשא ביטון נמסר כי היא "קיבלה בתדהמה את הבשורה על הרצח", וכי היא נמצאת בקשר שוטף עם משפחתו. "משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה", נכתב בהודעתה.

סאהר אסמעאיל. --, באדיבות המשפחה
"מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי". סאהר אסמאעיל/באדיבות המשפחה, --
זירת הרצח של סאהר אסמאעיל , יועץ החינוך בחברה הערבית של יפעת שאשא ביטון 15 באוגוסט 2021. אלי אשכנזי
"איש ציבור ומועמד לכנסת". זירת הרצח באזור ביתו של אסמאעיל בגליל, הבוקר/אלי אשכנזי

אסמאעיל בן העדה הדרוזית הותיר אחריו את אשתו בנאן וילדם עאטף. הוא היה בעל תואר ראשון בחינוך, וכן החזיק בתואר הנדסאי בהנדסה אזרחית. בנוסף, הוא היה חבר בצוות יעוץ תכנית "מיטיב" במרכז הבינתחומי הרצליה, ושימש כרכז רשויות מקומיות בקרן הקיימת לישראל.

ראש מועצת ראמה שאוקי לטיף היה קרוב משפחתו של אסמעיל, וכן התגורר איתו בשכנות. הוא אמר בריאיון לרדיו 104.5 כי: "מישהו המתין לו עם רובה אוטומטי וירה בו במטווח קצר על האוטו שלו. הוא שכן שלי, מפריד בינינו קיר ביטון. לא שמעתי כלום, אבל המשטרה התקשרה ובישרה את את הבשורה המרה הזאת. המשטרה, כולם פה, מנסים לפענח ולאסוף כל מידה שניתן".

עוד בוואלה!

"ירה בעקבות סכסוך בין משפחות": בן 17 מואשם ברצח בצפון

לכתבה המלאה

"זה לא המקרה הראשון. המספרים והמקרים מאוד מצערים", לטיף הוסיף, "הוא היה איש ציבור ומועמד לכנסת, יועץ של השרה שאשא ביטון. זו היתה סמטה צרה ואף אחד לא ראה את מה שקרה. שלא נדע כולנו צער".

"עד לפני שש שנים כיכבנו במספר הנרצחים, ולפני שש שנים עשיתי סולחה והמצב נרגע, ועכשיו זה הגיע אל אסמאיל - קרוב המשפחה והשכן שלי. אנחנו מאוד קרובים ומשתפים פעולה, ודיברנו שיסדר לי פגישה עם שרת החינוך. פגשתי אותו רק לפני יומיים בעלייה למדרגות לקראת חתונה, לחצנו יד וצחקנו קצת", לטיף סיפר.

ממרכז אמאן עדכן כי בשנת 2021 נרצחו 72 בני אדם בחברה הערבית, מתוכם 62 גברים ועשר נשים.

זירת הרצח של סאהר אסמאעיל , יועץ החינוך בחברה הערבית של יפעת שאשא ביטון 15 באוגוסט 2021. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בראמה, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת, הוזקנו למקום ובודדו את הזירה, וכן כי בשלב זה שוטרים עדיין אוספים ממצאים מהאירוע.

פראמדיק מד"א מיכאל בביונישב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ראמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully