וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הרוגים במסע ירי נדיר בבריטניה, היורה הזדהה בתור "אינסל"

14.8.2021 / 10:00

ג'ייק דיווידסון, מפעיל מנוף בן 22, שם קץ לחייו לאחר שירה בשבעה אנשים והרג חמישה מהם, בהם ילדה בת 3. המשטרה במחוז הודתה כי כרגע המניע לירי אינו ברור, אך היורה פרסם סרטונים שבהם סיפר כי לא איבד את בתוליו כנער והתלונן ש"החיים אכזבו אותו"

חמישה אנשים, כולל ילדה בת שלוש, נורו למוות בעיר פליימות' בדרום אנגליה ביום חמישי. היורה, ג'ייק דיוויסון, מפעיל מנוף בן 22, שם קץ לחייו אחרי מסע הירי החריג, הקטלני ביותר בממלכה זה יותר מעשור. הוא זוהה בתור "אינסל", גבר השונא נשים בשל כישלונו בחיי האהבה.

הירי ההמוני החל בשעות הערב ביום חמישי האחרון. הקורבן הראשון הייתה אישה בת 51 שדיווידסון הכיר אישית. לאחר שירה בה, נמלט מהבית בו היה, הרג ילדה בת שלוש יחד עם בן משפחתה בן ה-43. דיווידסון ירה בשני עוברי אורח נוספים שנפצעו באורח קשה, נכנס לפארק והרג שני בני אדם נוספים. בתום מסע הירי הקטלני, חמישה אנשים מצאו את מותם. כשכוחות המשטרה איתרו אותו, דיווידסון ירה בעצמו.

ג'ייק דיווידסון, ירה בשבעה אנשים בלילה בעיר פליימות' שבדרום אנגליה. ., אתר רשמי
הגדיר עצמו כשונא נשים. היורה בן ה-22, ג'ייק דיווידסון/אתר רשמי, .

מפקד המשטרה במחוז דבון וקורנוול, שון סויר, אמר כי הוא לא מצא מניע ירי, אך לא מגדיר זאת אירוע טרור אסלאמיסטי או אחר. המשטרה ערכה חיפושים במחשב של דיוויסון, שהחזיק ברשיון נשק. בניגוד לארצות הברית, שיעור בעלי הנשק בבריטניה הוא נמוך יחסית.

"אנחנו מאמינים שהתקרית הזאת קשורה לאלימות בתוך המשפחה, שזלגה לרחובות והסתיימה במותם של כמה אנשים בפליימות' בנסיבות טראגיות במיוחד", אמר סויר לכתבים. עוד הוסיף כי המשטרה לא יודעת לקבוע אם לדיווידסון הייתה בעיה נפשית מאובחנת, ואמר כי בסרטונים שפרסם באינטרנט הגדיר עצמו כ"אינסל", סיפר על כך שלא איבד את בתוליו כנער והתלונן ש"החיים אכזבו אותו".

זה היה אירוע הירי ההמוני החמור ביותר בבריטניה מאז 2010, אז נהג מונית מצפון אנגליה הרג 12 בני אדם טרם ירה בעצמו. האירוע החמור ביותר המתועד בהיסטוריית המדינה התרחש ב-1996, כאשר אדם חמוש ירה למוות ב-16 תלמידים ומורה בבית ספר מקומי, ואז ירה בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully