וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 תקריות יידוי אבנים בערב אחד: תנועת האוטובוסים בין מעלה אדומים לירושלים הופסקה

12.8.2021 / 23:00

מתחילת החודש דווח על 50 תקריות בהן תושבי מזרח העיר יידו אבנים לעבר אוטובוסים ופצעו נוסעים באורח קל. איגוד ועדי התחבורה מאיים כי ישבות בשבוע הבא "בעקבות החרפת האיום" בקווים. "המשטרה לא פועלת, ייתכן כי רק מימוש השביתה יבטיח הצלת חיי אדם"

בווידאו: מקרה נוסף של יידוי אבנים בין מעלה אדומים לירושלים/עריכה: אביעד בללי

תנועת האוטובוסים הופסקה הערב (חמישי) בין מעלה אדומים לירושלים, בעקבות שישה מקרים בהם תושבי מזרח העיר יידו אבנים לעבר האוטובוסים ופצעו נוסעים באורח קל, בהם נוסעת שנפגעה ישירות מאבן. איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים איים כי בכוונתו לשבות בשבוע הבא "בעקבות החרפת האיום" בקווים. מתחילת החודש, דווח על 50 תקריות יידוי אבנים, רובן לא טופלו כלל.

תמר אוחנה, ראש ענף במשותף לענף התחבורה הציבורית בכוח לעובדים אמרה כי "בכל פעם שעולה איום השביתה, המשטרה מתחייבת לפעול, אך פעילותה מוגבלת עד לא קיימת. את המחיר משלמים הנוסעים והנהגים. ייתכן כי רק מימוש השביתה יבטיח הצלת חיי אדם".

בווידאו: מקרה נוסף של יידוי אבנים בין מעלה אדומים לירושלים. ללא, מערכת וואלה
אחד ממקרי יידוי האבנים לעבר אוטובוסים בין מעלה אדומים לירושלים, הערב/מערכת וואלה, ללא

בחודש אפריל, במהלך עימותים במזרח בין צעירים ערבים לכוחות המשטרה, ייודו אבנים לעבר אוטובוס קו 3 של אגד, שעשה את דרכו לכותל המערבי והותקף סמוך לשער שכם. לא היו נפגעים באירוע.

מארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית נמסר אז כי "אוטובוס מצטייר בעייני אזרחים ומחבלים כסמל שלטוני מובהק ובשל כך הם מעוניינים לפגוע בו. רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים. היום בו נהג אוטובוס ירצח קרוב מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully