וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההמלצות: בכוונת נתניהו לטוס לחופשה פרטית בארה"ב בימים הקרובים

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 22:23

החופשה צפויה להיות ראשונה של ראש הממשלה לשעבר מאז חילופי השלטון. ראש האופוזיציה יטוס על אף ההמלצות להימנע מחופשות בחו"ל. מלשכתו נמסר: "נתניהו ורעייתו ינפשו בהתאם להנחיות ולפי כל הכללים"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתכנן לטוס בימים הקרובים לחופשה פרטית של כשבועיים בארצות הברית. זו תהיה החופשה הראשונה של נתניהו ורעייתו מאז חילופי השלטון, והוא ימריא למרות ההמלצה שלא לטוס לחו"ל ועל אף שהשבים מארצות הברית חייבים בבידוד מלא של שבוע. בלשכת נתניהו אומרים כי מדובר בביקור פרטי שימומן מכיסו וכי הנסיעה טרם נסגרה סופית.

ברקע העליה בתחלואה והחשש מווריאנטים מחו"ל, ראש הממשלה נפתלי בנט המליץ בחודש שעבר לכלל הישראלים לא לטוס לחו"ל. מאז, גם מספר שרים בממשלה קיימו ביקורי עבודה בחול - שר התיירות יואל רזבוזוב ושרת העליה והקליטה פנינה תמנו שטה נסעו לפריז, ושר החוץ יאיר לפיד נמצא כעת במרוקו בביקור רשמי ראשון מאז חידוש היחסים בין שתי המדינות.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מתחסן נגד קורונה במנה שלישית, בית החולים שיבא בתל השומר, 30 ביולי 2021. -, אתר רשמי
חופשה ראשונה. נתניהו/אתר רשמי, -

מלבד זאת הקריאות החוזרות להימנע מנסיעות לחו"ל שאינן הכרחיות, משרד הבריאות עדכן בשבוע שעבר את מודל נתב"ג. במסגרת המודל, מלבד מספר מדינות מצומצם, כל השבים יידרשו לבידוד של שבוע לאחר חזרתם לארץ. כמו כן הוגדרה רשימת מדינות אדומות אליהן נאסרה הנסיעה.

מלשכת ראש האופוזיציה נמסר כי "נתניהו ורעייתו שרה מתוכננים לצאת בימים הקרובים לחופשה פרטית בארה"ב בהתאם להנחיות ולפי כל הכללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully