וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין תאסור על שירי קריוקי בעלי "תכנים לא חוקיים"

משרד התרבות והתיירות הודיע כי ספקי התכנים יידרשו לסרוק את השירים, ולוודא שהם "אינם מסכנים את הביטחון הלאומי, הריבונות או השלמות הטריטוריאלית, מפרים את המדיניות הדתית או מעודדים הימורים וסמים"

שלטים המפרסמים ברי קריוקי ברחוב בהונג קונג, 16 ביוני 2021. GettyImages
שלטים המפרסמים קריוקי ברחוב בהונג קונג, יוני/GettyImages

סין תיצור רשימה שחורה של שירי קריוקי המכילים "תכנים לא חוקיים" שאותם יהיה אסור לשיר במתחמי קריוקי ברחבי המדינה - כך הודיע משרד התרבות והתיירות במדינה. המהלך ייכנס לתוקף החל מ-1 באוקטובר.

המשרד אמר כי התוכן האסור יכלול שירים "המסכנים את הביטחון הלאומי, הריבונות או השלמות הטריטוריאלית" של סין, או "מפרים את המדיניות הדתית של המדינה באמצעות עידוד כתות או אמונות תפלות או מעודדים פעילות בלתי חוקית כמו הימורים וסמים".

באתר המשרד פורסם כי ספקי התוכן למתחמי הקריוקי יהיו אחראים על סינון של יותר ממאה אלף שירים בכ-50 אלף מתחמים. זאת משום שלמפעילי המקומות קשה לזהות שירים לא חוקיים. המשרד ציין כי הוא מעודד את ספקי התוכן להעביר שירים "בריאים ומרוממים" לאותם מקומות.

סין מפקחת מקרוב אחרי התכנים ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט, והיא חוסמת כאלו הכוללים אלימות, פורנוגרפיה או סוגיות פוליטיות רגישות. בחודש האחרונים היא הענישה פלטפורמות לייבסטרימינג בשל תכנים ב"טעם ירוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully