וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה יעל בר זוהר מהקמפיין הזוגי בירושלים?

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 13:07

המגישה ובן זוגה גיא זוארץ נבחרו לככב בקמפיין של מתחם עיצוב חדש במעלה אדומים, תמורת 4 מיליון שקלים. אך בקמפיין הפתיחה שעלה ברחובות הבירה - מופיע זוארץ לבדו. היזמים מכחישים כי היעדרותה של בר זוהר קשורה לחשש מהשחתת השלטים: "רוצים לעורר עניין וחידוש"

יעל בר זוהר וגיא זוארץ הם אחד הזוגות היציבים בתעשייה, עם 18 שנות זוגיות, כשכל אחד מבני הזוג פיתח במקביל קריירה עצמאית עמוסה. בשל כך, בחירת השניים לפני חצי שנה להיות פרזנטורים של "Dcity", מתחם עיצוב חדש שנפתח במעלה אדומים, נראתה טבעית לחלוטין. השבוע, עלה בירושלים קמפיין חוצות רחב, אך במקום נוכחות זוגית - רק זוארץ מככב על שלטי הפרסום, ללא רעייתו בר זוהר.

בירושלים כידוע, קשה לפרסם תמונות של נשים, שכן חרדים קיצוניים משחיתים את השלטים פעם אחר פעם. רק לאחרונה הושחת שלט עם תמונתה של ניצולת השואה פגי פרנס בתערוכת תמונות שהוצגה מחוץ לבניין העירייה, בכיכר ספרא.

בתוך כך, היעדרותה של בר זוהר מהשלטים מעוררת סימני שאלה, אך היזמים מכחישים כי היא לא מופיעה בקמפיין בגלל החשש מהשחתת השלטים. "על מנת לעורר עניין וחידוש בחרנו לעלות כעת עם שלטי חוצות של גיא זוארץ ובחגים נגוון ונתלה שילוט חדש עם תמונותיה של יעל בר זוהר", נמסר מעיר העיצוב והבילוי Dcity.

יעל בר זוהר נעלמה מקמפיין חוצות זוגי בירושלים. ללא, מערכת וואלה!
הודרה מחשש שהשלט יושחת? הקמפיין ללא בר זוהר/מערכת וואלה!, ללא

עם ההכרזה המקורית על הקמפיין הזוגי, היזמים כתבו בגאווה בדף הפייסבוק שלהם כי "לראשונה, גיא זוארץ ויעל בר זוהר בקמפיין משותף ארוך טווח כבני זוג לפרוייקט עיר הבילוי והעיצוב הגדולה בעולם דיזיין סיטי". השניים קיבלו סכום מכובד של ארבעה מיליון שקלים תמורת השתתפותם בקמפיין, ואף צילמו פרסומת משותפת.

הקמפיין שעלה השבוע, עלה כחלק מפסטיבל פתיחת המתחם שכלל הופעות של אתניקס, שירי מימון ומשה פרץ.

יעל בר זוהר נעלמה מקמפיין חוצות זוגי בירושלים. ללא, מערכת וואלה!
בסרטון היא מופיעה, הקמפיין של בר זוהר וזוארץ/מערכת וואלה!, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully