וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחופים וברחובות: הכלי החדש של המשטרה לאכיפת מסיכות | צפו

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 13:50

המשטרה הודיעה כי תחל להפעיל רחפנים ואמצעים טכנולוגיים נוספים כדי לפקח ולאכוף את תקנות הקורונה. בסרטון שהפיצה המשטרה ניתן לראות רחפן שהופעל בחופים של ראשון לציון, ולדברי המשטרה הדבר נעשה "כחלק מפעילות הסברתית ומניעתית". 1,500 שוטרים ברחבי הארץ יוקצו לאכיפה

בווידאו: כלי אכיפה של המשטרה לאכיפת הקורונה/דוברות המשטרה

המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי תחל להפעיל רחפנים ואמצעים טכנולוגיים נוספים כדי לפקח ולאכוף את תקנות הקורונה. בסרטון שפרסמה המשטרה, ניתן לראות רחפן שהופעל בחופים של ראשון לציון, ולדברי המשטרה הדבר נעשה כחלק מפעילות הסברתית ומניעתית.

בהודעת המשטרה נמסר כי נוכח העלייה בתחלואה בקורונה והתפשטות הנגיף ברחבי הארץ, המשטרה תגביר את פעילות האכיפה והפיקוח על ידי כוחות משימה ייעודיים לנושא. מהמשטרה נמסר כי החל מהיום תופעל בכל מחוז משטרתי מפקדה משימתית, וכי לטובת המשימה יוקצו כ-1,500 שוטרים ברחבי הארץ, כשלצידם יופעלו מאות פקחים שישולבו באכיפה.

כלי אכיפה של המשטרה לאכיפת הקורוה 10 באוגוסט 2021. דוברות משטרת ישראל
הרחפן המשטרתי שאכף את התקנות בחופי ראשון לציון/דוברות משטרת ישראל

לדברי המשטרה, ביומיים האחרונים נרשמו 1,113 דוחות בגין הפרת התקנות ברחבי הארץ, בהם 154 דוחות בשל הפרות חובת הבידוד, 790 דוחות בגין אי עטיית מסיכה ו-56 דוחות בגין הפרות של מפעילי מקום ציבורי או עסקי.

עוד נמסר כי הפעילות המשטרתית תתמקד בשלושה היבטים: חובת עטיית מסיכה על הפנים במרחב הציבורי ובחללים סגורים, חובת הבידוד וכן אכיפת כללי התו הירוק בדגש על מקומות סגורים והומי אדם. האכיפה תתבצע על ידי שוטרים לצד פקחים ותכלול שימוש באמצעים טכנולוגיים, בהם: אפליקציית "ההסכמון" לפיקוח אחר חובת בידוד לצד המשך בדיקות וביקורי בית, רחפנים לצורך כריזה ואיתור חריגים לצד פעילות מסוקים משטרתיים, סיורים רגליים יזומים במרחב הציבורי ומוקדי הבילוי לצד מענה לאירועים חריגים, וכן נוכחות מוגברת של כוחות שיטור גלויים לצד שוטרים סמויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully