וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות: פחות מ-50 מהמתחסנים במנה השלישית דיווחו על תופעות לוואי

9.8.2021 / 20:06

במשרד הודיעו כי כמות מועטה יחסית מתוך כ-600 אלף בני 60 ומעלה שהתחסנו במנת הדחף נגד קורונה דיווח על תופעות לוואי בסמיכות לקבלת החיסון. בין התופעות שדווחו: כאבים במקום הזריקה, חום ובחילה, אולם הן היו קלות וחלפו במהרה

משרד הבריאות הודיע הערב (שני) כי מתוך כ-600 אלף מתחסנים במנת החיסון השלישית נגד קורונה, פחות מ-50 דיווחו כי חשו בתופעות לוואי בסמוך לקבלת המנה. במשרד הוסיפו כי התופעות שדוחחו היו קלות וחלפו במהרה. בין התופעות שדווחו: כאבים במקום הזריקה, חום ובחילה.

למרות הביקורת העולמית, ישראל החלה להציע את זריקת הדחף השלישית נגד נגיף הקורונה לפני כעשרה ימים לאנשים מעל גיל 60, כחלק מהמאמצים להאט את התפשטות גרסת הדלתא המדבקת.

אולם רוזמרין פתח תקוה כללית חיסון שלישי 05 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
מתחסן במנה שלישית בפתח תקווה, חמישי/ראובן קסטרו

שבוע לאחר פתיחת המבצע לבני 60 ומעלה, הנחה ביום שישי משרד הבריאות את בתי החולים הפסיכיאטריים כי העובדים והמטופלים בני ה-40 ומעלה זכאים גם הם להתחסן במנה נוספת. גם במערך הגריאטרי ומגן אבות יחוסנו מאושפזים בני 18 ומעלה ועובדים בני 40 ומעלה. במערך זה הרוב אומנם קשישים, אבל ישנם בני 18 ומעלה עם מוגבלויות בהוסטלים ייעודים.

בקבינט הקורונה ביקש שבוע שעבר ראש הממשלה נפתלי בנט לבחון מנה שלישית לכלל האוכלוסייה מבני ה-40 ומעלה, אולם ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס שללה זאת בטענה שזו לא החלטת מדיניות שתתקבל בפורום שרי הקבינט, אלא החלטה בריאותית שתתקבל בצוות החיסונים של משרד הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully