וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הנידה עפעף": משטרת איטליה עצרה סנדקית פשע בנמל התעופה

8.8.2021 / 12:06

מריה ליצ'ארדי בת ה-70, מראשי משפחת הפשע קאמורה מנאפולי, נתפסה לפני שעלתה לטיסה לספרד. "הקטנה", כפי שהיא מכונה בפיהם של המאפיונרים, מבוקשת על סחיטה באיומים של עסקים מקומיים. היא נעצרה לראשונה ב-2001, כשהייתה בין 30 המבוקשים ביותר באיטליה

סנדקית הפשע מריה ליצ'ארדי. משטרת איטליה, אתר רשמי
השוטרים חסמו את דרכה בנמל התעופה. מריה ליצ'ארדי/אתר רשמי, משטרת איטליה

סנדקית פשע בכירה מנאפולי נעצרה בנמל התעופה לפני שעלתה לטיסה לספרד - כך אמרו הרשויות באיטליה. שרת הפנים, לוצ'יאנה למורגסה, שיבחה את מעצרה של מריה ליצ'ארדי בת ה-70 על ידי שוטרי הקרביניירי, לאחר צו מעצר שהוציאה התביעה בנאפולי.

יחידת כוח המבצעים המיוחדים של הקרביניירי, שביצעה את המעצר, טרם הגיבה לפניות בבקשה לפרטים נוספים. עם זאת, לשכת התקשורת של הקרביניירי פרסמה הודעה דרך סוכנות הידיעות האיטלקית הרשמית ולפיה ליקיארדי נעצרה בנמל התעופה צ'יאמפינו ברומא, בעת שהעבירה את מזוודותיה לקראת טיסה לספרד.

החוקרים טוענים כי היא הייתה מעורבת בסחיטה באיומים, בתור מנהיגת שבט ליצ'ארדי במשפחת הפשע קאמורה מנאפולי. "היא לא הנידה עפעף כשהשוטרים חסמו אותה והגישו לה את צו המעצר שנחתם על ידי לשכת התביעה בנאפולי", דיווחה סוכנות הידיעות האיטלקית.

היא נעצרה לראשונה ב-2001 בעת שנהגה במכונית ליד נאפולי, והייתה אז בין 30 הנמלטים המבוקשים ביותר באיטליה. ליצ'ארדי שוחררה מהכלא ב-2009 לאחר שריצתה עונש מאסר על פשעים הקשורים למאפיה.

ליצ'ארדי זכתה לכינוי "הקטנה" בקרב אנשי המאפיה בשל מבנה הגוף שלה. לפי התביעה, היא הייתה אחת המנצחות במלחמה ארוכות השנים בין משפחות יריבות בנאפולי, שהותירה בתחילת המאה את רחובות העיר גדושים בגופות כמעט מדי יום.

גם אחיה מנהיג את אחת המשפחות המרכיבות את הקאמורה, שמתפרנסת באופן לא חוקי מסחיטה באיום של בעלי עסקים, מסחר בסמים ומחדירה למכרזים לעבודות ציבוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully