וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של הנשיא יישלח לארה"ב: מייק הרצוג הוא המועמד המוביל לשגריר בוושינגטון

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 16:17

בכיר ישראלי אמר לוואלה! כי ביומיים הקרובים צפויים להכריז על מינויו של תא"ל במיל' הרצוג. בלשכת ראש הממשלה אישרו את היותו מועמד לתפקיד. הוא כיהן בעבר כראש המטה של שרי ביטחון בישראל, בעל היכרות אישים עם ביידן ובלינקן ומיודד עם בכירים רבים בבית הלבן

תת-אלוף במיל' מייק הרצוג הוא המועמד המוביל לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון - כך אמר היום (חמישי) בכיר ישראלי לוואלה!. הודעה על מינויו צפויה ביומיים הקרובים. בלשכת ראש הממשלה אישרו כי הרצוג מועמד לתפקיד. הידיעה על מועמדותו פורסמה לראשונה בג'רוזלם פוסט.

הרצוג הוא אחיו של הנשיא יצחק הרצוג. הוא שימש מזכיר צבאי וראש מטה של שרי הביטחון שאול מופז, עמיר פרץ ואהוד ברק. במהלך המו"מ בין ישראל לפלסטינים בשנים 2014-2013 היה הרצוג חבר בצוות הישראלי והשתתף בערוץ השיחות החשאי עם מקורבו של אבו מאזן חוסיין אגא בלונדון.

מיכאל (מייק) הרצוג. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
הודעה על מינויו צפויה בימים הקרובים. מייק הרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

הוא אחד האנשים המנוסים ביותר בתחום המדיני-ביטחוני בישראל ובעל היכרות אישית עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ושר החוץ אנתוני בלינקן. הרצוג גם מיודד עם רבים מבכירי הבית הלבן כולל היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן, יועצו הבכיר של הנשיא ביידן למזרח התיכון ברט מקגרק וסגנית שר החוץ וונדי שרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully