וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד חנין זועבי על עבירות זיוף ומרמה

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 11:30

כתב האישום הינו חלק מהסדר טיעון, במסגרתו יודו ויורשעו בעבירות זועבי ו-12 נאשמים נוספים, חלקם נושאי משרה בכירים לשעבר במפלגת בל"ד. זאת, בהמשך להודעת היועץ המשפטי לממשלה שהחליט באפריל להעמיד את זועבי לדין

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי ונגד 12 נאשמים נוספים, חלקם נושאי משרה בכירים לשעבר במפלגת בל"ד, בגין עבירות של ניסיון לקבל דבר במרמה וזיוף - כל אחד לפי חלקו. זאת, בהמשך להודעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט באפריל, על החלטתו לעמיד את חברת הכנסת לשעבר לדין.

כתב האישום הינו חלק מהסדר טיעון, שבמסגרתו הנאשמים יודו ויורשעו בעבירות המיוחסות להם, ויעתרו להטלת עונשים מוסכמים בין היתר עונשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, עבודות לתועלת הציבור, מאסרים על תנאי וקנסות הנעים בין 25,000-75,000 שקלים.

זועבי נחקרה יחד עם כ-35 חשודים נוספים, ובהם נושאי משרה בכירים בשעתו במפלגת בל"ד, בחשד לביצוע עבירות זיוף ומרמה בקשר למסמכי דיווח של מפלגת בל"ד שהוגשו למבקר המדינה, בשתי מערכות בחירות, הכלליות והמקומיות, שהתקיימו בשנת 2013.

לאחר שנחתם הסדר טיעון עם חלק מחבריה, בירכה על כך בל"ד ובהודעה מטעמה נמסר כי "חתימת הסדר הטיעון עם 13 מחברי המפלגה לצד החלטת היועץ המשפטי לממשלה לסגור את התיק הפלילי כנגד המפלגה בניגוד לדעת הפרקליטות, מוכיח את זעקתינו מהיום הראשון שמדובר ברדיפה פוליטית של המפלגה וחבריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully