וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש כבדים בין ימ"מ למחבלים בג'נין; דיווח: 2 פלסטינים נפצעו אנוש

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 9:28

לפי המשטרה, במהלך ביצוע מעצרים של כוחות היחידה, מחבלים פתחו בירי מסיבי לעברם, השליכו מטעני חבלה, זרקו בקבוקי תעברה ואבנים. לוחמי ימ"מ השיבו באש, ולפי דיווחים שישה פלסטינים נפצעו. לא היו נפגעים בקרב הלוחמים

בווידאו: חילופי אש כבדים בין ימ"מ לכוחות פלסטינים בג'נין/מערכת וואלה!

שישה פלסטינים נפצעו הלילה (שלישי), בהם שניים במצב אנוש, במהלך חילופי אש עם כוחות ימ"מ בג'נין - כך דווח בכלי תקשורת פלסטיניים. הכוחות הגיעו לאזור במסגרת פעילות מעצרים, ועשרות פלסטינים החלו להפר את הסדר ולהשליך לעברם חפצים. במהלך העימותים נפתחה אש לעבר הלוחמים, שהשיבו בירי ופצעו את המחבלים. אף אחד מהלוחמים לא נפצע.

"במהלך הפעילות מספר מחבלים פתחו בירי מסיבי, השליכו מטעני חבלה, זרקו בקבוקי תעברה ואבנים לעבר כוחותינו", נמסר בהודעה מטעם המשטרה. "לוחמי הימ"מ שנערכו במקום, בכוחות מיוחדים תוך הפעלת אמצעים ויכולות מתקדמים, השיבו באש לעבר המחבלים. נגרם נזק קל לרכבים הממוגנים כתוצאה מהירי", הוסיפו.

תקרית בג'נין- פינוי צלפים מבניין. ללא, צילום מסך
ג'נין, הלילה/צילום מסך, ללא

לפי דיווח באחד מכלי התקשורת הפלסטיניים, ב-02:00 הגיעו כוחות הביטחון עם כוחות מיוחדים לג'נין בניסיון לעצור צעיר. "במקום פרצו עימותים אלימים וחמושים ירו על הכוחות יותר מ-20 פעם והשליכו אבנים מכיוונים רבים, מה שהביא את הכוח לעצור בבניין", נכתב.

עוד דווח כי כוחות תגבור של יותר מ-12 כלים הגיעו לאזור, והכוחות ירו ופצעו שישה צעירים, בהם שניים קשה, ובהמשך נסוגו לכיוון ג'למה.

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל
  • ג'נין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully