וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה יותם אוקון הואשם באונס תלמידתו בת ה-12

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 14:29

בכתב האישום שהוגש נגד המורה מתל אביב, יוחסו לו "עבירת גרם אינוס קטינה", לאחר שהתברר כי גרם לתלמידה לבצע אקטים מיניים במפגשים וירטואליים, וכן מעשים מגונים שלכאורה ביצע בה במפגש פיזי. בית המשפט אסר לפרסם את כתב האישום המלא. סנגורו: "אדם נורמטיבי, מלח הארץ"

בווידאו: הגשת כתב אישום נגד המורה יותם אוקון/מערכת וואלה!

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שני) לבית המשפט כתב אישום נגד המורה יותם אוקון, בגין עבירות גרם אינוס בקטינה שטרם מלאו לה 14, וכן ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14. את עבירת האינוס הפרקליטות מייחסת לכך שהחשוד גרם לתלמידתו בת ה-12 לבצע בעצמה אקטים מיניים במהלך מפגשים וירטואליים, ואת המעשים המגונים אוקון ביצע בנערה בעת שנפגשו לכאורה פנים מול פנים.

בית המשפט אסר לפרסם את כתב האישום המלא, שהוגש על ידי עו"ד רוזי כבאז, וכן את בקשת המעצר.

עו"ד עידן שני המייצג את אוקון אמר: "אף אחד לא מנסה לייפות את הדברים, הראשון שמתבייש בכתב האישום הזה זה יותם. המשפחה מתביישת בדיוק כמוהו". הוא עוד ציין כי עליהם ללמוד את חומר החקירה כדי "להבין את מסכת האירועים שהיא לא נעימה".

הגשת כתב אישום נגד המורה החשוד שביצע עבירות מין בתלמידה בת 12. המחוזי, ת"א. אתר רשמי, מערכת וואלה!
חשוד בעבירות מין בתלמידתו בת ה-12. אוקון/מערכת וואלה!, אתר רשמי

לטענתו של עורך הדין, אוקון ביקש להפסיק את תפקידו כמורה "לפני שהמשטרה נכנסה לתמונה, לפני שהמדינה ידעה את זה". לדבריו, מדובר ב"אדם נורמטיבי, מלח הארץ, בחור מאוד חיובי, מורה מאוד אהוד ואהוב, זו סטירה רצינית".

לפי המשטרה, אוקון, שנעצר לפני כשלושה שבועות, נחשד כי ביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה ולצלם את עצמה בווידאו תוך כדי ביצוע מעשים מיניים. בשבוע האחרון גבו החוקרים ארבע עדויות מתלמידות נוספות על התנהלותו.

התלונה נגד אוקון הוגשה על ידי אמה של התלמידה, שראתה את ההתכתבויות בינה לבין המורה. האם פנתה לבית הספר כבר לפני כארבעה חודשים, אז פתחו בהליך שימוע ופיטרו את המורה. בחודש יולי, הגישה האם תלונה במרחב ירקון במשטרה, ובמהלך החקירה, אוקון הודה כי ניהל קשר מיני עם הנערה, וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully