וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל החשש מזן הדלתא: בריטניה תציע מנת חיסון שלישית

בטלגרף דווח כי הממשלה מתכננת להשיק את הקמפיין בתחילת החודש הבא, לאור האפשרות שיעילות החיסון לקורונה דועכת. בתי המרקחת צפויים להוביל את המהלך, כדי לפנות את בתי החולים לטיפול בחולים אחרים. בדומה לישראל, מבצע החיסונים בממלכה הוא מהיעילים בעולם

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון מתחסן במנה הראשונה של חיסון אסטרהזניקה לקורונה, לונדון, 19 במרץ 2021. רויטרס
ג'ונסון מקבל חיסון במרץ/רויטרס

בריטניה תציע חיסון שלישי ל-32 מיליון אזרחים החל מתחילת החודש הבא - כך דווח אתמול (ראשון) בעיתון הטלגרף. כ-2,000 בתי מרקחת אמורים ליישם את התוכנית בשל החשש כי יעילות החיסונים עשויה להתחיל להתפוגג בצל התפשטות זן הדלתא, בדומה למהלך שבו החלה ישראל ביום שישי האחרון.

לפי הדיווח, הקמפיין עשוי לצאת לדרך כבר ב -6 בספטמבר, ולהסתיים עד דצמבר אם הכול יתנהל כמתוכנן. בעיתון נכתב עוד כי בתי המרקחת יהיו בחוד החנית של תכנית החיסונים, כך שהרופאים והצוותים במערכת הבריאות הציבורית יוכלו להתמקד במספר ההולך וגדל של חולים הממתינים לטיפולים אחרים.

מבצע החיסונים בבריטניה, בדומה לישראל, הוא בין המוצלחים בעולם. נכון ל-30 ביולי, 46.81 מיליון בריטים קיבלו את המנה הראשונה של החיסון, ו-38.13 מיליון השלימו את החיסון עם מנה שנייה.

לפי נתוני הממשלה, לפחות 90% מהמבוגרים בבריטניה קיבלו מנת חיסון אחת לפחות, אך השיעור צונח ל-60% בקרב בני 18 עד 30. על מנת לעודד את הצעירים להתחסן לפני החורף, משרד הבריאות אמר כי מסעדות, שירותי משלוחי מזון ואפליקציות נסיעות מציעים הנחות כדי לעודד אנשים להתחסן.

"החיסונים מצילי החיים לא מגנים רק עליך, על יקירך ועל הקהילה שלך, אלא הם עוזרים לנו להתאושש באמצעות חזרה לעשות דברים שהיו חסרים לנו", אמר שר הבריאות סג'יד ג'אוויד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully