וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרם של 5 חשודים בקטטה במלון בירושלים: "אחד ניסה לדקור, אחר נגח בעובד"

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 16:23

בית המשפט השלום האריך ביומיים את מעצרם של 5 מתוך 8 החשודים, ושחרר את 3 הנותרים למעצר בית. המשטרה טענה כי במהלך הקטטה שפרצה במלון היוקרה "הרברט סמואל", התנהגותם של החשודים היתה "מחפירה", וכי עילת המעצר היא מסוכנות. סנגורית של אחד החשודים: "שבת החתן נהרסה"

בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (ראשון) ביומיים את מעצרם של חמישה מתוך שמונת החשודים במעורבות בקטטה האלימה שפרצה אמש בלובי מלון היוקרה "הרברט סמואל" בבירה. שלושת החשודים הנותרים שוחררו למעצר בית. זאת, למרות בקשת המשטרה להאריך בחמישה ימים את מעצרם של כל השמונה. המשטרה אמרה בדיון כי החשודים בין היתר זרקו כסאות, ניסו לדקור באמצעות סכין, וכן תקפו באגרוף וניגוחים שוטרים ואת עובדי המלון. "מדובר בהתנהגות מחפירה, מגובה באלימות קשה. עילת המעצר היא מסוכנות", טענה המשטרה.

נציג המשטרה רס"מ ניר בן חיים תיאר כי החשודים, בני משפחה תושבי ראשון לציון, הגיעו בסוף השבוע למלון לאירוע שבת חתן, אז פרץ ויכוח בינם לבין עובדי המלון בנוגע לפתיחת חדר האוכל. "הם תקפו את עובדי המלון, וכאשר שוטרים ניסו להשתלט והיה נראה שהאירוע נרגע - שוב תקפו החשודים את עובדי המלון".

בווידאו: קטטה במלון בירושלים/קרדיט: זנזילנד הערוץ בטלגרם

לדבריו של בן חיים, חשוד אחד "השתולל" וזרק כסאות, חשוד נוסף "נכנס לקבלה במטרה להתעמת עם עובד המלון", שלישי "קילל בצורה גזענית והתנגד למעצר", וכן חשוד נוסף "הרים סכין, ניסה לדקור אנשים". עוד נאמר, כי חשוד אחר "ניסה לשחרר את אחד מהחשודים, תקף באגרוף את השוטר ואת המפקד של אותו שוטר".

"הרוח החיה מאחורי האירוע", נציג המשטרה עוד הדגיש על חשוד נוסף, "לאחר שלטענתו דיברו לא יפה לאמא שלו, איים על עובדי המלון, נגח בפניו של עובד, אחרי שהשוטרים הגיעו, הבחינו בו משתולל, דופק על חפצים ודלתות".

סנגורית של אחד החשודים ציינה במהלך הדיון לשופטת עדי בר טל כי "החתן נוכח פה באולם, שבת החתן שלו נהרסה". עורך דין רועי אטיאס, המייצג את אחד מהחשודים באירוע התקיפה בבית המלון בירושלים מסר כי "נראה שהמשטרה יכלה להשתלט על האירוע, אך הפגינה דווקא חוסר מקצועיות של ממש בניהולו, משום שנכחו שוטרים רבים באירוע כ-30 דקות לפני המהומה. האירוע התחיל באיומים ובהערות גזעניות של עובדי המלון בני מיעוטים נגד אם ובתה בחודש התשיעי להריונה. בהיעדר שליטה, החליטה המשטרה לעצור בלי אבחנה, מתוך עשרות אנשים, גם כאלו שדווקא לא לקחו חלק בתגרה. אני שמח שבית המשפט עירני וחד עין לעשות אבחנה כבר בשלב הזה של ההליך. תמיהה עולה מאי מעצרם של עובדי מלון בני המיעוטים שנחקרו בחשד לאיומים - לדברי נציג המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully