וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתפרעות במלון היוקרה בירושלים: "זרקו עמודים מברזל, היינו בסכנת חיים"

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 13:38

עלא אלאדין עמורי, שהותקף על ידי אורחים במלון הרברט סמואל, סיפר בראיון ל-103fm כי האירוע החל כשגבר קילל אותו בקבלה בתחילת המשמרת שלו. לדבריו, אחרי שהמשטרה פינתה את האיש, קרוביו הגיעו והחלו להתפרע בלובי. "נכנסתי למשמרת ב-15:00 ויצאתי אחרי חצי שעה מדמם"

עלא אלאדין עמורי, עובד במלון היוקרה "הרברט סמואל" בירושלים שהותקף אתמול (שבת) במהלך ההתפרעויות במקום, סיפר הבוקר בראיון ל-103fm על התקרית. "הגעתי בשעה 15:00 ושמעתי שיש בלגן עם אורחים במלון", סיפר. "התחלתי לעבוד, אני פקיד קבלה. אחרי חמש דקות מישהו בא אליי והתחיל לקלל אותי בלי שום סיבה. שאלתי אותו למה הוא מקלל אותי, למה הוא מאיים עליי. אחרי שלא הפסיק לקלל, קראתי למשטרה ולקחו אותו".

לדבריו, דקות ספורות לאחר מכן משפחתו של האיש הופיעה בלובי והתחילה לקלל אותו גם. "אחרי שתי דקות לא היה שום שוטר בלובי, יצא החוצה. למה? לך תבין, אין לי מושג". הוא סיפר שהתחילו לזרוק על הצוות חפצים שהיו בקבלה. "ברוך השם שלא קיבלתי עמוד ברזל. זרקו עלינו עמודים מברזל, היינו בסכנת חיים. בושה. נפגעתי בראש, כמעט בכל הגוף".

בווידאו: קטטה במלון בירושלים/קרדיט: זנזילנד הערוץ בטלגרם

לאחר מכן המשטרה עצרה את יתר החשודים בהתפרעות. כשנשאל עמורי אם לדעתו מדובר באירוע על רקע לאומני, ענה כי "זה ויכוח שיכול לפרוץ בכל מקום, אני מנסה להבין מה קרה. נכנסתי למשמרת בשלוש ויצאתי בשלוש וחצי מדמם".

בקטטה האלימה אמש נעצרו שבעה חשודים, תושבי ראשון לציון, ועוכב חשוד נוסף. כמה עובדים פונו לטיפול רפואי. בשיחה עם וואלה! סיפר צוות המלון כי מדובר ב"אירוע קיצוני וחריג ביותר, שלא מאפיין את הנעשה במלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully