וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד מחוז ת"א: "לא גלגלו את גל גברעם ממדרגות התחנה", גברעם: "משקר במצח נחושה"

עודכן לאחרונה: 31.7.2021 / 23:12

הדוגמנית מתחה ביקורת חריפה על דבריו של ניצב עמיחי אשד שאמר בריאיון בחדשות 13 כי "הפרה את הסיכום והגיעה מאוחר", לאחר שהגיעה להתלונן על הסוכן שי אביטל והושפלה לדבריה. "השאלות היו לא מקצועיות, לא אהיה שוב קורבן של פעולות המשטרה"

הדוגמנית גל גברעם תקפה הערב (שבת) בחריפות את מפקד מחוז תל אביב של המשטרה, ניצב עמיחי אשד, לאחר שאמר בריאיון בחדשות 13 כי במשטרה "לא גלגלו אותה ממדרגות התחנה", לאחר שטענה כי קיבלה יחס משפיל כשהגיעה להתלונן על סוכן הדוגמניות שי אביטל.

אשד ציין בריאיון כי גברעם "נשאלה שאלות מקצועיות שאולי היו צריכות להישאל אחרת". עוד טען כי גברעם "הפרה את הסיכום והגיעה מאוחר לתחנה". הדוגמנית הגיבה בחריפות לדברי הניצב בעמוד האינסטגרם שלה ואמרה כי הוא "משקר במצח נחושה".

לדברי גברעם במשטרה לא דיברו איתה ולא קבעו איתה שעה. "הגעתי בשעה 23:00, מעולם לא ישבתי וחיכיתי ואז הלכתי. השאלה 'למה באת רק עכשיו' לא נשאלה בגלל שאיחרתי לכאורה, ולא בגלל רמת מסוכנות. השאלות היו לא מקצועיות. יש מצלמות אבטחה במשטרת ישראל, שיצפה בהן לפני שהוא מתראיין".

גל גברעם ביציאה מתחנת המשטרה בה הגישה תלונה נגד שי אביטל, 29 ביולי 2021. שני פרומקין, מערכת וואלה!
גברעם ביציאה מתחנת המשטרה, חמישי/מערכת וואלה!, שני פרומקין

הדוגמנית המשיכה במתקפה על המשטרה ואמרה כי "הבעיה כאן רק הולכת וגדלה. הייתי קורבן בפעם הראשונה שפעלתם לא נכון, אני לא אהיה קורבן עוד פעם".

גברעם פרסמה סרטון ביום רביעי בו סיפרה שכשהגיעה לתחנת המשטרה והסבירה לשוטר שהמעשה אירע לפני כשנתיים, נשאלה מדוע הגיעה להתלונן רק עכשיו. "הגעתי לתחנה. באתי לתת את העדות שלי. השאלה שנשאלתי היא 'למה באת רק עכשיו?'. אמרתי לו שמדובר בפרשת שי אביטל והוא הרים טלפון. אחרי שניתק את השיחה אמר שיש חוקרת אחת, וזה ייקח עוד שעה, שעתיים או שלוש", סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully