וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בפרלמנט באיטליה: מחוקקים הניפו שלטים נגד התו הירוק

אחד מחברי הפרלמנט אף ברח מהאולם אחרי שאנשי הביטחון ניסו להוריד לו את השלט, במהלך דיון על החלטת הממשלה לחייב הצגת תעודת מתחסן או בדיקות שליליות בכניסה למכוני כושר, אצטדיונים ובתי קולנוע. ראש הממשלה: "זה חיוני אם אנחנו רוצים לשמור על העסקים פתוחים"

בווידאו: מהומה בפרלמנט האיטלקי בעת דיון על התו הירוק/טוויטר

כמה חברי פרלמנט באיטליה מחו אמש (חמישי) נגד ההחלטה של הממשלה לחייב הצגת תו ירוק בחלק מהמקומות, על מנת לבלום עלייה מחודשת במספר הנדבקים בנגיף הקורונה. כמה מהמחוקקים אחזו בשלטים שעליהם נכתב "לא לתעודות ירוקות", ואחד מהם נמלט מהפרלמנט אחרי שאנשי אבטחה רדפו אחריו.

לפי החלטת הממשלה, החל מהחודש הבא, יהיה צורך להציג תעדות התחסנות, דיגיטלית או מנייר, או בדיקה שלישית או אישור להחלמה מהנגיף, כדי להיכנס למכוני כושר, בריכות שחייה, מגרשי ספורט, מוזיאונים, מכוני ספא, בתי קזינו ובתי קולנוע, כמו גם במקומות ישיבה סגורים במסעדות.

ראש ממשלת איטליה, מריו דראגי, אמר לכתבים כי "התעודה הירוקה חיונית אם אנחנו רוצים לשמור על העסקים פתוחים". עם זאת, בשל מחלוקות בתוך הממשלה, התו הירוק לא יכלול בשלב זה רכבות, אמצעי תחבורה ציבוריים וטיסות פנימיות. מפלגת "הליגה" הימנית קיצונית הזהירה כי מהלך שכזה יחסל את ענף התיירות.

איטליה הטילה את אחד הסגרים הנוקשים והממושכים ביותר בעולם במהלך השנה שעברה, והיא אחת המדינות שנפגעו הכי קשה מהמגיפה. מספרי הנדבקים והמתים היומיים נותרו נמוכים משמעותית בהשוואה לגלים הקודמים, אך בדומה למדינות אחרות ביבשת ובעולם, יש חשש מזן הדלתא המדבק יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully