וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הזוג שהאשים את אולה קרבצ'נקו: אדיר חבני הוא א"ח מפרשת תאיר ראדה

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 13:57

אחרי שנים ששמו פורסם בראשי תיבות בלבד, בית המשפט התיר לחשוף את זהותו של חבני, תושב פתחיה. לאחר הפרידה מקרבצנ'קו טען בפני המשטרה שרצחה את ראדה, ולפי תלונות שהגישה הכה ואנס אותה. "להגיש נגדו כתב אישום ולעשות צדק עם אולה", קראו עורכי דינה של בת הזוג לשעבר

אדיר חבני הוא בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו מפרשת תאיר ראדה, שנודע עד כה כא"ח - כך התיר היום (חמישי) לפרסום בית משפט השלום בנצרת. חבני, המתגורר במושב פתחיה, היה בן זוגה של קרבצ'נקו במשך תשע שנים וטען בפני המשטרה כי היא רצחה את ראדה. לאחרונה הודיעה הפרקליטות כי היא סוגרה את תיק החקירה בעילה של חוסר אשמה נגד קרבצ'נקו.

השופטת רות שפילברג כהן החליטה לאפשר את פרסום שמו לבקשת חדשות 12. על פי תלונות שקרבצ'נקו הגישה במשטרה, לאחר שנפרדה ממנו עברה מסכת של התעללות ואיומים מצידו. בין השאר התלוננה כי הוא הוא הפיץ תמונות עירום שלה, ובמהלך השנים גם התלוננה כי אנס אותה והכה אותה.

אדיר חבני המכונה  א"ח. שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
התעלל בקרבצ'נקו. חבני/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א'

תומר שוורץ ודניאל חקלאי, עורכי דינה של אולה קרבצ'נקו בירכו על החלטת בית המשפט "להתיר את פרסום שמו של מי שפגע במשך עשור באולה, נקט נגדה באלימות פיסית ומינית קשה לתיאור, והחליט להעליל עליה עלילת דם שפלה ואכזרית, רק בשל החלטתה האמיצה לעזוב אותו. אנו ממשיכים במאמצינו לשכנע את הפרקליטות להגיש כתב אישום חמור נגד אדיר חבני על מנת שייעשה סוף סוף צדק עם אולה ויביא לה ריפוי לאחר שנות סבל רבות. רבות מדי".

  • עוד באותו נושא:
  • תאיר ראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully