וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחור השוויץ בלמבורגיני "שלו" וספג השפלה כשנחשפה האמת

26.9.2021 / 23:37

בחור העמיד פנים שמכונית הלמבורגיני החונה לידו היא שלו כדי להרשים בחורה - רק שאז בעל הלמבורגיני נחשף והשפיל אותו למוות, ולא תאמינו מי זה היה

בחור שהשוויץ בלמבורגיני "שלו" ספג השפלה/@babyjayb/TikTok

תיעוד של גבר מעמיד פנים שלמבורגיני החונה לידו היא שלו עשה הרבה רעש ברשת בימים האחרונים - ובצדק. בסרטון נראה הבחור משוויץ ברכב הלמבורגיני שלו בפני בחורה - רק כדי לגלות כמה שניות לאחר מכן שהרכב הוא למעשה... שלה. "תפסתי את הבחור הזה מעמיד פנים שהלמבורגיני שלי הוא שלו", היא כתבה. פדיחות.

הסרטון מציג חניון בניין כשבין שני רכבים ממוצעים למראה, יושבת לה למבורגיני מט שחורה. ליד הלמבורגיני החונה עומד גבר בחולצה אדומה בוהקת הצועד הלוך ושוב. כפי שהוסבר על ידי @ babyjayb - שמציגה את עצמה בשם ג'יי ביו בחשבון הטיקטוק שלה - היא ראתה שהבחור מעמיד פנים שהלמבורגיני היא שלו והחליטה להשתעשע ברעיון. היא התלבשה יפה וירדה לחניון. בסרטון ניתן לראות את ג'יי ביו מתקרבת אל הבחור ומשוחחת איתו. בתגובות היא סיפרה שניגשה לגבר ושאלה אותו האם הרכב שלו. כשהשיב בחיוב, ג'יי בו ניסתה לתפוס את הבחור בשקריו. היא סיפרה ששאלה אותו מה שנת היצור של המכונית, והוא השיב לה "השנה".

תראו איך הוא נתפס על חם:

כשרגע החשיפה הגיע, הגיבה ג'יי ביו בסטייל, פתחה את הלמבורגיני והוכיחה שהיא למעשה שלה. הסרטון מצולם מרחוק אך עדיין מצליח לתפוס את ההלם על פניו של הגבר - יחד עם החיוך המרוצה מעצמו של ג'יי ביו - כשהיא פוסעת סביב המכונית כדי להיכנס למושב הנהג. כשהיא מחליקה פנימה, המבט ההמום של הגבר הופך לחיוך מעט נבוך, שם הסרטון מסתיים.

מעל ל-4 מיליון איש כבר צפו בסרטון ורבים החמיאו לג'יי ביו על התגובה והשוו את הבחור לג'ואי טריביאני מ"חברים", שהשוויץ ברכב שאינו שלו ב"הפרק עם הפורשה של ג'ואי". אחרים העריכו שהאופניים הסמוכים היו כלי הרכב האמיתי של הבחור. כשביקשו לדעת מה ג'יי ביו עושה לפרנסתה המאפשרת לה לנהוג במכונית כה מרשימה, היא הבהירה שהרכב הוא למעשה של חבר - אבל זה לא הופך את הרגע הזה לפחות מתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully