וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במערכת הפוליטית סופדים לרוני דניאל: "שילב עיתונות עם פטריוטיות וציונות"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 14:39

ראש הממשלה בנט שלח תנחומים למשפחתו של הפרשן הצבאי: "הוא היה קולה של אהבת המדינה ושמירה על ביטחונה". שר הביטחון גנץ: "בעשרות שנים של עבודה, ידע להיות קודם כול בן אדם". הנשיא הרצוג: "איבדנו את פס הקול הייחודי של עיתונאי אוהב אדם"

במערכת הפוליטית והצבאית ספדו היום (שני) לפרשן הצבאי רוני דניאל, שהלך מוקדם יותר לעולמו בגיל 73, ככל הנראה מדום לב. ראש הממשלה נפתלי בנט שלח תנחומים למשפחתו וכתב: "רוני היה האיש ששילב עיתונות עם פטריוטיות וציונות. הוא לא היה רק פרשן צבאי. הוא היה קולה של תקופה אחרת, של ארץ ישראל הטובה, של אהבת המדינה ושמירה על ביטחונה, של הקיבוץ והעיר גם יחד".

גם שר הביטחון בני גנץ ספד לו: "רוני צמח מהשטח, ומעמדו נבנה במשך שנים על בסיס יושר, אנושיות ומקצועיות. הוא לחם במלחמת ששת הימים ויום הכיפורים, הגיע לכל מקום שבו היו חיילים וסיקר את ביטחון ישראל בשגרה ובחירום. בעשרות שנים של עבודה, ידע רוני להיות קודם כל בן אדם".

הנשיא יצחק הרצוג אמר כי "איבדנו את פס הקול הייחודי, הישר והבוטח, ההגון והמקצועי של עיתונאי אוהב אדם, אוהב המדינה ואוהב העם. רוני דאג במשך שנים, מדי יום ביומו לכל חייל וחיילת ולביטחונה של מדינת ישראל מאז היה לוחם ומפקד במלחמת ששת הימים ועד יומו האחרון".

אולפן שישי רוני דניאל גיא פלג. צילום מסך, צילום מסך
1947-2021. דניאל/צילום מסך, צילום מסך

"רוני דניאל היה אדם, מפקד ועיתונאי משכמו ומעלה", אמר הרמטכ"ל אביב כוכבי. "הוא היה בן אדם, ציוני, נאמן ואמיתי, עיתונאי שקודם כול היה מחויב לדווח אבל גם לבקר, לתמוך ולהביע הזדהות. מהניסיון הרב שלי איתו הוא מעל הכול אהב את צה"ל, חייליו ומפקדיו".

"עשייתו העיתונאית של רוני מלווה את העשייה הביטחונית של מדינת ישראל למעלה משישה עשורים", אמר ראש השב"כ, נדב ארגמן. "אהבתו למדינת ישראל לצד תשוקתו לעשייה עיתונאית, בלטו לעין כול. קולו יחסר בתקשורת הישראלית".

גם שר האוצר אביגדור ליברמן שלח תנחומים למשפחתו של דניאל ומסר כי "רוני היה מלח הארץ, איש שפיו וליבו שווים, ומהיכרותי הקרובה עימו כל שעשה היה מאהבה כנה למולדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully