וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס: "שוב מתיזים לנו די.די.טי על הראש"

4.2.2003 / 15:36

כך הגדיר בכיר במפלגה את העובדה שראש הממשלה פתח במו"מ קואליציוני עם שינוי; טוען: שרון בוגד בנו ונותן יד לגזענות של לפיד; מקורבי הרב עובדיה משכנעים אותו: אופוזיציה זה לא רע

בש"ס מגיבים בזעם על העובדה שראש הממשלה, אריאל שרון, פתח במשא ומתן עם שינוי ומאיימים כי אם יישארו מחוץ לממשלה יהווו אופוזיציה לוחמת. ידיעות אחרונות פירסם כי בכיר במפלגה הביע אתמול זעם על "יחסו המחפיר של ראש הממשלה כלפי התנועה". לדבריו, "שוב מתיזים לנו די.די.טי על הראש כמו בשנות ה-50". מדובר בחומר החיטוי בו חוטאו עולים, שזכה גם להופעת אורח בתשדירי התעמולה של ש"ס.

בש"ס טענו כי ההדלפות המכוונות מלשכת שרון על העדפת קואליציה עם שינוי ואגודת ישראל על פניהם, גרמו למורת רוח קשה בתנועה ואצל מנהיגה הרוחני, הרב עובדיה יוסף. הרב נחוש כי אם לא יוצעו לאנשיו תיקי הפנים והדתות - "אין לש"ס מה לחפש בממשלה".

בכיר במפלגה דיבר על "תחושה קשה של בגידה מצד שרון". לדבריו, "כולם יודעים ששרון נעשה ראש ממשלה רק בזכות ש"ס. עכשיו הוא מדבר עם שינוי על הקמת ממשלה בלי ש"ס ונותן יד לגזענות של טומי לפיד". חלק ממקורביו של הרב עובדיה יוסף ניסו לשכנעו כי ישיבה באופוזיציה אינה דבר רע. לטענתם, "אין סיבה לזחול לקואליציה של שרון. ממילא הממשלה לא תשרוד יותר משנה - שנה וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully