וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך עבדאללה: נפגשתי עם גנץ לאחר הקמת הממשלה, רואה שיפור ביחסים

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 21:04

בריאיון לרשת CNN, המלך אישר לראשונה את דבר פגישתו עם ראש הממשלה בנט, עליה דווח לראשונה בוואלה!. "יצאתי מהפגישות האלה מעודד מאוד", אמר המלך בריאיון. "ראינו בשבועיים האחרונים הבנה טובה יותר בין המדינות"

מלך ירדן עבדאללה השני חשף הערב (ראשון) בריאיון לרשת CNN כי פגש בשבועות האחרונים אחרי הקמת הממשלה החדשה בישראל את שר הביטחון בני גנץ. המלך גם אישר בראיון בפעם הראשונה כי פגש את ראש הממשלה נפתלי בנט. הפגישה עם בנט נחשפה לראשונה בוואלה!.

"יצאתי מהפגישות האלה מעודד מאוד", אמר המלך שציין כי יש שיפור ביחסים. "ראינו בשבועיים האחרונים הבנה טובה יותר בין ישראל לירדן והקולות שאנחנו שומעים גם מישראל וגם מהפלסטינים מצביעים על כך שצריך להתקדם קדימה".

הוא ציין כי היה לו חשוב להיפגש גם עם אבו מאזן, לאחר מבצע שומר החומות. "עלינו לשוב לשולחן הדיונים במסגרת המאמצים להחייאת המו"מ בין הישראלים והפלסטינים. אנחנו צריכים להבין שהממשלה הזו אינה הכי מתאימה ליישום פתרון שתי המדינות - שלדעתי הוא הפתרון היחיד. הדבר החשוב כאן, לדעתי הוא ניסיון לחשוב איך לקרוא לישראלים ולפלסטינים לשוב לשולחן הדיונים".

המלך עבדאללה הירדני במהלך השתתפותו בפרלמנט האירופי בשטרסבורג 15 בינואר 2020. רויטרס
"נפגשתי עם גנץ". עבדאללה/רויטרס

"המלחמה האחרונה עם עזה הייתה שונה", הוסיף. הוא התייחס למהומות בערים המעורבות ואמר כי "זו הפעם הראשונה מאז 1948 שהייתה מלחמה בתוך ישראל. אני חושב שזה היה בבחינת קריאת השכמה לצדדים בנוגע להשלכות אי התקדמות ואי מתן תקווה. אחד הדברים שדנו בהם עם הישראלים - הוא כיצד להשקיע באורח חייהם של הפלסטינים. אם הם יאבדו את התקווה - זה יגרום עוד יותר נזק. במלחמה האחרונה אף אחד לא יצא מנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully