וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו שחף הוטח בפניה של נערה על מתקן שעשועים

30.7.2021 / 1:11

קיילי הולמן בת ה-13 עלתה על מתקן שיגור בפארק שעשועים בניו ג'רזי כשמיד לאחר ששוגרה לאוויר - שחף התנגש בפניה. התקרית ההזויה תועדה במצלמה

ציפור מתנגשת בנערה על רכבת הרים/Nicole Ormiston

קיילי הולמן בת ה-13 וחברתה ג'ורג'יה ריד בת ה-14 החליטו באומץ לעלות על מתקן הקליע SpringShot בפארק השעשועים Morey's Pier שבניו ג'רזי לרגל חגיגות יום ההולדת של ג'ורג'יה ב-6 ביולי. בסרטון שפורסם כשבוע לאחר מכן נראות השתיים צורחות באימה כשהן משוגרות לאוויר במהירות של 120 קמ"ש, רק שבניגוד לכל סרטון דומה אחר מהמתקן הזה, קיילי פתאום חוטפת שחף בפנים.

בסרטון ניתן לראות כיצד השחף פוגע בפניה של קיילי ההמומה וזו תופסת בו ומשליכה אותו ממנה בבהלה. מאוחר יותר קיילי סיפרה לפוקס ניוז כיצד ראתה את השחף מגיע לקראתה כשהנסיעה יצאה לדרך. היא הוסיפה: "ידעתי שהוא יכה בי. לא ידעתי מה לעשות אז פשוט תפסתי אותו וזרקתי אותו ממני מהר. הייתי פשוט בלחץ שהוא ינקר אותי. שמחה שהוא לא עשה עליי קקי".

צפו ברגע הביזארי:

נראה שהשחף יצא מזה בחיים, אם כי הוא הותיר מאחוריו כמה נוצות. ג'ורג'יה, בת ה-14, המתגוררת ליד קיילי בווטרלי, פנסילבניה, לא הייתה מודעת למפגש הדרמטי. היא סיפרה ל- Inside Edition: "לא היה לי מושג מה קרה שם עד שקיילי סיפרה לי. העיניים שלי היו סגורות כל הזמן. הפעם היחידה שפתחתי עיניים הייתה כשהיינו בדרך למטה".

צפו בה מספרת מה עבר לה בראש באותם רגעים (חוץ מהשחף כמובן):

אמה של ג'ורג'יה, ארנה ריד, סיפרה ל- Action News שגם היא לא הבינה מה קרה עד לסיום הנסיעה. היא הוסיפה: 'ראיתי את הנוצות באוויר, אבל חשבתי שמדובר בכרטיסים. הבנות לקחו את זה בהומור". אביה של קיילי, לעומת זאת, כן קלט את הפגיעה המפתיעה. הוא סיפר ל-Inside Edition: "הייתה גברת אחרת שצעקה 'הן היכו בציפור' ואז ראינו את כל הנוצרות באוויר. פשוט הזוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully