וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודה שלי שכרה רוצח שכיר שיחסל את סבתא כדי שלא תבוא לחתונה

25.8.2021 / 0:01

משתמשת טיקטוק חשפה סיפור מצמרר על משפחתה לאחר שנודע לה כי דודתה הזמינה רוצח שכיר שיחסל את סבתה כדי למנוע ממנה להגיע לחתונת בנה. היא גם לא שמרה על זה בסוד ולכן נחשפה

דודה שלי שכרה רוצח שכיר לחסל את סבתא כדי שלא תבוא לחתונה/madisonbee92/TikTok

בכל משפחה נורמלית ישנם יחסים בעיתיים בין הכלה לחמות, אך חכו שתשמעו על הסכסוך המשפחתי שחצה כל גבול אפשרי של שפיות. מדיסון בינאו שיתפה בטיקטוק (madisonbee92) את סיפורה יוצא הדופן בו טענה כי דודתה שכרה רוצח שיהרוג את סבתה - רק כדי למנוע ממנה להשתתף בחתונה של בנה. קראתם נכון. הדודה שמעה שבנה מזמין את חמותה לחתונה שלו אז במקום להתעקש בפניו שלא יזמין אותה, היא פשוט שלחה מישהו שיתנקש בחייה.

מדיסון אמרה בסרטון: "בן דודי התארס לפני שנה ובזמן שהכין את רשימת האורחים לחתונה שלו, הוא אמר שהוא הולך להזמין את סבתא שלי, בת ה-85. דודה שלי - אמא של בן דודי ולא דודתי הביולוגית - החליטה שהיא לא רוצה שהסבים והסבתות שלי יוזמנו, אלה היו חמיה. אז במקום רק להשמיע את הדעה הזו, היא החליטה לשכור רוצח שכיר שיהרוג את סבתא שלי".

הנה הסיפור המלא שלה:

בסרטון שני המשיכה מדיסון וסיפרה כי דודתה לא עשתה כל מאמץ להסתיר את תוכניתה הזדונית - ולכן, באופן לא מפתיע, היא סוכלה. היא הוסיפה: "אז אני מניחה שדודה שלי התקשרה לרוצח השכיר הזה או שכרה כזה והייתה ממש קולנית בנוגע לזה ודודי שמע את זה ואמר 'אוי. זה לא טוב'. במקום להתקשר למשטרה כמו שאדם רגיל היה עושה, הוא התקשר לאחותו ואמר - ואני מצטטת: 'אני חושב שבוצע פשע'. אחותו שהייתה בראש צלול יותר התקשרה למשטרה מיד. המשטרה התערבה וסבתא שלי עדיין בחיים והכל בסדר".

לאחר מכן סיפרה מדיסון כי דודתה טרם עמדה למשפט, אך המשפחה "בונה תיק לבית המשפט". על אף הסיכון הנראה לחייה, מדיסון טוענת שסבתה נסערת יותר מכך שעדיין לא קיבלה את הזמנתה לחתונה.

וכאן היא מעדכנת מה עלה בגורל דודתה:

ועוד קצת מידע על הדודה:

הסרטונים צברו מעל ל-2 מיליון צפיות ומיותר לציין שהם הותירו את הצופים בהלם מוחלט. אחד השיב: "ארוסתו של בן דודך עדיין מתחתנת עם המשפחה הזו?! היא אמיצה." אחר כתב: "מוטב שתשלחו לסבתא הזמנה. היא הייתה מוכנה למות בשביל החתונה הזאת". אדם שלישי הוסיף: "לאור המקרה סבתא צריכה להיות אורחת הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully