וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת גבר נמצאה בשטח פתוח ליד יקום שבשרון

עודכן לאחרונה: 24.7.2021 / 14:32

אזרח שעבר במקום הבחין בגופה מבצבצת מהאדמה והזעיק את המשטרה למקום. במשטרה אמרו כי הממצאים הראשוניים מהזירה מצביעים על חשד כי הרקע לאירוע הוא פלילי, וכי נפתחה חקירה בנושא. טרם נמסרו פרטים נוספים על נסיבות התקרית

גופת גבר אותרה היום (שבת) בשטח פתוח סמוך ליקום שבשרון. אזרח שעבר במקום הבחין בגופה מבצבצת מהאדמה, כשהיא בקבר רדוד, והזעיק את המשטרה למקום.

במשטרה אמרו כי הממצאים שנאספו בזירה העלו את החשד שהרקע לאירוע הוא פלילי. בהמשך, הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית לצורך זיהוי וקביעת נסיבות המוות. טרם נמסרו פרטים נוספים על נסיבות המקרה.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה/ראובן קסטרו

לפני כשבוע עיזאת חאמד, ראש ארגון פשיעה מיפו, נורה למוות ברחוב גרינבוים שבשכונת תל כביר בתל אביב. צוות מד"א שהגיע למקום איתר את הגבר במצב אנוש ופינה אותו לבית החולים וולפסון בחולון, שם קבעו הרופאים את מותו. חאמד חוסל בידי אלמונים שארבו לו בעת שרכב על אופנוע. הם ירו בו מטווח קצר ומיד לאחר מכן נמלטו. כוחות משטרה שנקראו למקום פתחו בסריקות אחר החשודים.

באותו יום, גבר כבן 35 תושב חורה, נורה למוות ביישוב הבדואי שבנגב. הגבר, סלאח א-סייד, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נאלצו לקבוע את מותו. נער כבן 15, אחיינו של א-סייד שנסע איתו ברכבו, נפצע באורח קל בתקרית ופונה לסורוקה גם הוא. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully