וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש מאמין בחייזרים

4.2.2003 / 13:32

בתקציב 2003 מקצה הממשל האמריקאי כספים לא רק למלחמה בטרור אלא גם לחיפוש חיים בכוכבים אחרים; הקצאת המשאבים מבוססת על מחקרים שגילו כוכבים נוספים המאפשרים חיים; בקרוב אצלנו?

נשיא ארה"ב ומוביל המערכה מול הטרור, ג'ורג' בוש, מאמין בכנות בקיומם של חייזרים. ההוכחה למידע המפתיע הזה מצויה בתקציב המדינה שהוצג השבוע בארה"ב. באחד הסעיפים בתקציב 2003 מועלית השאלה "היכן החייזרים האמיתיים?". אתר האינטרנט "אננובה" מפרסם כי בסעיף מצויין כי מחקרים שבוצעו בעשר השנים האחרונות מוכיחים את קיומם של עולמות נוספים בחלל החיצון.

גילויים של גופי מים בהווה ובעבר אומת כבר במחקרים אסטרונומיים שבוצעו לגבי מאדים וצדק. החוקרים החלו לאתר כוכבים נוספים מחוץ למערכת השמש, בהם כ-90 כוכבים ולפחות כוכב לכת אחד הנע במסלול סביבם.

מסתבר שבנושא החייזרים יש לממשל הנוכחי הסכמה עם ממשל קלינטון. ראש צוות הבית הלבן בתקופת הנשיא ביל קלינטון, ג'ון פודסטה, קרא באוקטובר 2002 לפנטגון לפרסם את כל המידע אודות עב"מים וחוצנים שברשותו. פודסטה, כיום עיתונאי חוקר, אמר לסי.אן.אן כי "הגיע הזמן שהממשלה תוריד את הסיווג מהתיקים בני יותר מ-25 שנה ולספק למדענים מידע שיסייע להם לקבוע מה באמת עמד מאחורי האירועים".

בתקציב 2003 מצוטטת משנתו של סוכן האף.בי.איי הטלוויזיוני, פוקס מאלדר: "ייתכן שהאמרה 'יש שם עוד משהו' קרובה יותר למציאות משדמיינו". ניתן לקבוע ללא קושי כי הנשיא, רואה יותר מדי טלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully