וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהתנגד נחרצות: אלי אבידר התחסן לפני מינויו לשר

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 15:49

לאחר הפרסום בוואלה! בו נודע כי הח"כ מישראל ביתנו צפוי להתמנות לשר המודיעין, הוציאה לשכתו הודעה שהתחסן נגד קורונה בתחילת בחודש. זאת, לאחר שבעבר היה חבר הכנסת היחיד שהביע בפומבי את סירובו להתחסן, ואף הצהיר: "אני לא חושש, מרגיש בריא"

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) הודיע היום (שישי) כי בתחילת החודש התחסן נגד קורונה, אחרי שהביע לא פעם את התנגדותו לקבלת המנות. לפי הודעה שיצאה מלשכתו של אבידר, "ההחלטה להתחסן נבעה מסיבות משפחתיות פרטיות, ומתוך אחריותו כאיש ציבור". ההודעה מגיעה יום לאחר שפורסם בוואלה! כי אבידר צפוי להתמנות לשר לענייני מודיעין.

בהודעה נכתב כי אבידר אינו מתנגד לחיסונים, וכי כל משפחתו התחסנה. "יחד עם זאת, הביע בעבר את דעתו על כך שהוא קשוב ומעריך את חירותו האישית של כל אדם לזכות הבחירה על גופו. נזכיר כי ח"כ אבידר הקפיד לאורך כל החודשים האחרונים לבצע באופן שוטף בדיקות PCR בהן נמצא שלילי לנגיף, מתוך אחריות אישית וציבורית".

אבידר סבל מהתקפות על רקע סירובו להתחסן, בתוספת הביקורת הממושכת שמתח על הממשלה בנושא. "אני אומר שאני לא אתחסן ואסביר למה. אני לא באוכלוסיית סיכון, אני לא חושש, מרגיש בריא, שומר על בריאותי", הסביר בריאיון ל-103FM לפני הבחירות. "מפגינים צועקים לי בהפגנות ותוקפים אותי בפייסבוק. צריך להבין את הדבר הזה בצורה הכי ברורה, אני לא אוהב לדבר על זה כי אני דמות ציבורית, לכן הליכוד משקיע מאות אלפי שקלים ובוטים ומבלבל את המוח שאלי אבידר קורא לא להתחסן. איך אני יכול לקרוא לא להתחסן שאצלי במשפחה כל הדור המבוגר התחסנו. זה עניין שלי".

אלי אבידר. ראובן קסטרו
הביע בעבר התנגדות חריפה. אבידר/ראובן קסטרו
אלי אבידר: "לא מתאים לי להתחסן, עניין אישי שלי"/מתוך "שבת תרבות" באדיבות דמוקרטTV

אתמול פורסם בוואלה! כי בקואליציה מתגבשת הסכמה על מתווה שיפתור את בעיית אבידר, שהסתכסך עם יו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן, ברקע המשא ומתן להקמת ממשלת השינוי. אבידר צפוי להתמנות לשר לענייני מודיעין, ולהחליף את השר אלעזר שטרן שככל הנראה ימונה לשר אחר עד שיתמודד על תפקיד יו"ר הסוכנות היהודית בחודש אוקטובר.

עד שהמינוי העתידי ייצא לפועל, צפויה הממשלה לאשר כבר ביום ראשון את מינויו של אבידר לתפקיד שר במשרד ראש הממשלה, שיהיה ממונה על "תכנון אסטרטגי", ורק בעוד כחודשיים-שלושה יתבצעו החילופים בממשלה והוא ימונה לשר לענייני מודיעין. לפי הבכירים בקואליציה, המתווה הוא על דעתם של ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד - וגם שר האוצר ליברמן נתן את הסכמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully