וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 נערים שנחשדו בהצתת מפעל בחווארה טוענים: הותקפנו על ידי פלסטינים

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 11:17

במהלך הלילה התקבל דיווח במשטרה לפיו השלושה נמלטו מהמפעל לאחר שזוהו על ידי תושבי הכפר כמציתים. המשטרה עצרה את אחד הנערים והוא פונה לקבלת טיפול רפואי. אביו של אחד מהנערים: "נדהמנו לשמוע שההמון שתקף אותם המציא שהם קשורים לתג מחיר"

שלושה צעירים יהודים טוענים שהותקפו הלילה (חמישי) על ידי ערבים בשומרון ונזקקו לטיפול רפואי לאחר שנחשדו כי הציתו מפעל בכפר הפלסטיני חווארה. מנגד, אביו של אחד מהנערים שהותקפו טען: "נדהמנו לשמוע כי המון שתקף אותם וניסה לרצוח אותם המציא שהם קשורים לתג מחיר".

במהלך הלילה, התקבל דיווח במשטרת מחוז ש"י לפיו מפעל לייצור אבן, באזור הכפר הפלסטיני חווארה הוצת במהלך הלילה. לפי אותו הדיווח, מהמקום נמלטו כמה צעירים יהודים שזוהו על ידי תושבי הכפר כמציתים, ואלו פתחו במרדף אחריהם ותקפו אותם.

כוחות משטרה וצה"ל שהוזעקו למקום, עצרו צעיר יהודי שנחבל לאחר שעל פי החשד הותקף על ידי תושבי האזור והוא פונה לקבלת טיפול רפואי, במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה.

רכב שנפגע בלינצ' בחווארה 22 ביולי 2021. חוננו, אתר רשמי
רכב שנפגע במהלך התקרית/אתר רשמי, חוננו

בארגון חוננו המסייע בליווי משפטי לצעירים היהודים טוענים כי הם הותקפו לאחר שזוהו כיהודים ומכחישים קשר לאירוע ההצתה, "הנערים נדהמו לשמוע הבוקר כי המון שתקף אותם, ניסה לרצוח אותם, ועשה בהם לינץ', המציא הבוקר כאילו הם קשורים לתג מחיר", אומר אביו של אחד מהנערים, שחיפש אותם במהלך כל הלילה.

מפעל לייצור אבן, באזור הכפר הפלסטיני חווארה הוצת במהלך הלילה 22 ביולי 2021. חוננו, אתר רשמי
המפעל שהוצת. חווארה, הלילה/אתר רשמי, חוננו

"הנערים נסעו מכיוון ברקן, לקחו שמאלה בכביש של ג'מעין", הסבירו בחוננו. "משם הרבה מקצרים לכיוון גב הר, כנראה בגלל החג של הערבים, הרחובות והכבישים בלילה היו עמוסים, וזיהו אותם כיהודים, מה שהם עברו זה לינץ' אכזרי, בנס הם הצליחו להימלט , אנחנו מטפלים בהם כעת ומקווים לטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully