וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בצפון: ילד בן 4 נהרג בנפילה מגובה בצימר ליד חיפה

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 0:32

הילד, נכדו של ראש ישיבת חברון, הגיע עם משפחתו מירושלים ליישוב רכסים, ונפל מהבניין בו שהו בחופשה. צוות מד"א פינה אותו במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה, ושם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו

ילד בן ארבע מירושלים נהרג היום (רביעי) בנפילה מגובה בצימר במועצה המקומית רכסים, הסמוכה לחיפה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב קשה לבית החולים רמב"ם בעיר, שם נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו בחדר הניתוח. הילד, אברהם ישעיהו גינואר, הוא נכדו של ראש ישיבת חברון, הרב דוד כהן. מסע הלווויה יתקיים מחר בבוקר בירושלים.

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות נהרגו 37 ילדים בנפילה מגובה. "נפילה מגובה היא אחד הגורמים השכיחים לפניות ילדים למיון. לצערנו חלק מהמקרים מסתיימים בפגיעות קשות ועד מוות, כמו המקרה הנורא היום ברכסים" אמרה אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון. "אנחנו קוראים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - מקבעים בחלונות סורגים או מנגנון למניעת פתיחת החלון ומרחיקים רהיטים גבוהים מחלונות למניעת טיפוס של הילדים עליהם. במרפסת לא מאפשרים לילדים לשחק ללא השגחה. החופש הגדול בעיצומו וכבר אנחנו רואים גידול בתאונות ילדים בבית, בדרכים ובחוץ. זו אחריות כולנו להגן על בטיחות הילדים כדי למנוע את האסון הבא".

בווידאו: זירת נפילת הילד בן ה-4 מרכסים/מד"א
הזירה בה אברהם ישעיהו גינואר בן ה-4 נפל למוות ברכסים, 21 ביולי 2021. איחוד הצלה
זירת הנפילה ברכסים, היום/איחוד הצלה

במהלך השעות האחרונות התרחשו מספר מקרים נוספים בהם ילדים נדרשו לטיפול רפואי, בהם מקרה נוסף של נפילה של ילד בן עשר, שרכב על אופניים ומעד מחומה בגובה של כ-15 מטרים במועצה יפיע. כתוצאה מכך הוא נפצע קשה ופונה על ידי צוות מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה.

בדימונה הובא ילד בן שש עם חבלה בראשו לתחנת מד"א, שם נעשו בו פעולות החייאה. מאוחר יותר הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשצבו מוגדר קריטי.

מאוחר יותר נמסר כי ילדה בת ארבע ממועצה אזורית הר חברון נעקצה על ידי בעל חיים ופונתה גם היא במצב קשה לבית החולים סורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully