וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו יתנצל בפני בוגרי קרן וקסנר: "אמירותיי לא נכונות ולא ראויות"

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 17:54

74 הבוגרים שתבעו את נתניהו על לשון הרע, פרסמו הודעה, לפיה הוא התחייב להתנצל על פרסומים פוגעניים שהפיץ ברשת החברתית במהלך 2020. בנוסף הוא יסיר את הפוסטים מכל הפלטפורמות, ויקרא לאחרים "שלא לפרסם דברים דומים". התובעים: "כל מי שמפרסם שקר והסתה - ייתבע לדין"

74 בוגרי קרן וקסנר פרסמו היום (שלישי) הודעה, לפיה יאיר נתניהו התחייב להתנצל בפני הבוגרים על אמירות פוגעניות שפרסם ברשתות החברתיות במהלך חודשי מרץ-יוני 2020. זאת, לאחר שתבעו אותו על לשון הרע בשל אותם פוסטים ובמסגרת הסכם גישור שקיבל תוקף של פסק דין. "אני סבור כי אמירותיי בפרסומים אלה לא היו נכונות, לא ראויות ואני מוצא לנכון להתנצל עליהן", ייכתב בהודעת ההתנצלות המוסכמת על הצדדים.

"אני הסרתי פרסומים אלו, וקורא גם לאחרים שלא לפרסם דברים דומים ולהסיר כל העתק של פרסום שלי", עוד ייכתב בהתנצלותו. בהודעת הבוגרים נכתב כי במסגרת ההליך, נתניהו התחייב גם שלא לחזור על תוכן הפרסומים בכל הפלטפורמות.

מטעם התובעים נמסר כי: "יאיר נתניהו במשך תקופה פירסם והפיץ שקרים חמורים במהותם, קיצוניים בלשונם, והטיל רפש בעשייתו של כל אחת ואחד מבוגרי התוכנית. מדובר בבכירים בשירות הציבורי שיצאו ללמוד במוסד אקדמי מהטובים בעולם במטרה לחזור ולשרת את הציבור. דברי הדיבה שפורסמו על ידי יאיר נתניהו גרמו לנזק ממשי".

יאיר נתניהו בדיון בתביעת לשון הרע נגדו, בימ"ש השלום, ת"א, 10 במרץ 2021. ראובן קסטרו
"קורא גם לאחרים שלא לפרסם דברים דומים", נתניהו בבית המשפט השלום בתל אביב, מרץ/ראובן קסטרו

בהודעה עוד הודגש כי במהלך ההליך, נתניהו תחילה ביקש "לסלק את התביעה על הסף בטענה שקבוצה אינה יכולה להגיש דיבה, בקשה שנדחתה על ידי בית המשפט".

"ידע כל מי שמפרסם דברי שקר והסתה כלפי משרת ציבור שהוא צפוי להיתבע לדין - יהא זה אדם או ארגון - ויבחן את דבריו בטרם פרסום ולא אחרי הגשת כתב תביעה. לא נהסס להגיש תביעות נוספות כלפי כל מי שימשיך להפיץ אודותינו שקרים", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully