וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מיליון מקרי מוות עודפים בהודו, שיא של חצי שנה במספר הנדבקים בסין

מחקר חדש בארה"ב מעלה כי הנתון הרשמי בהודו של 414 אלף מתים נמוך בהרבה מהיקף התמותה האמיתי במדינה. בסין, אובחנו 65 מקרים חדשים, הכי הרבה מאז ינואר, ובאוסטרליה כבר מחצית מהאוכלוסייה בסגר

שריפת גופות חולי קורונה בפאתי בנגלור, הודו, 2 במאי 2021. רויטרס
שריפת גופות חולי קורונה בפאתי בנגלור, הודו, 2 במאי 2021/רויטרס

כארבעה מיליון מקרי מוות עודפים נרשמו בהודו מתחילת מגיפת הקורונה ועד החודש שעבר - כך עולה ממחקר חדש של המרכז לפיתוח עולמי בארצות הברית. אף שלא ניתן לשייך את כל המקרים לנגיף, הנתון גבוה פי עשרה ממניין המתים הרשמי במדינה, שעומד על 414,108.

הדוח, שפורסם הלילה (שלישי), מעריך כי התמותה העודפת - הפער בין מספר המתים הרשמי לבין זה שהיה מצופה מראש - הוא בין שלושה מיליון ל-4.7 מיליון בין ינואר אשתקד ליוני השנה. בדוח מצוין כי הנתון המדויק "עשוי להיות חמקמק", אבל ההיקף האמיתי "הוא ככל הנראה בסדר גדול עצום מהספירה הרשמית".

במקביל, בסין דווח על מספר המקרים היומי הגבוה ביותר מאז ינואר, עם 65 מאובחנים חדשים, בהשוואה ל-31 יום קודם לכן. הפעם האחרונה שבה נרשם מספר גבוה יותר הייתה ב-30 בינואר, עם 92 מקרים חדשים. ההתפרצות ממוקדת במחוז יונאן שבדרום-מערב המדינה, הגובל במיאנמר שבה משתוללת המגיפה מאז ההפיכה הצבאית בתחילת השנה.

באוסטרליה, כבר יותר ממחצית מ-25 מיליון אזרחי המדינה נמצאים בסגר אחרי שמדינה נוספת הטילה הגבלות על התנועה בעקבות התפשטות וריאנט הדלתא. על אף התחלואה והתמותה הנמוכים יחסית באוסטרליה בהשוואה למדינות מפותחות אחרות בעולם, אוסטרליה משתמשת בסגרים בשל מבצע חיסונים מקרטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully