וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלואה ממשיכה לזנק: 1,372 מאומתים חדשים בקורונה, מספר החולים קשה נותר יציב

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 10:18

74,186 בדיקות נערכו ביממה החולפת בישראל. מצבם של 62 חולים מוגדר קשה, ועשרה מהם מונשמים. בצל העלייה בתחלואה, מחר ייכנס לתקוף מתווה הירוק המרוכך

1,372 בני אדם בישראל אובחנו עם קורונה ביממה האחרונה - כך עדכן הבוקר (שלישי) משרד הבריאות. החולים החדשים אובחנו מתוך 74,186 בדיקות קורונה שנערכו בטווח זמן זה.

בעוד מספר המאומתים מזנק, מספרם של החולים שמצבם מוגדר קשה נותר יציב עם 62 בלבד. מהם, עשרה מונשמים. רק 31% מהחולים קשה אינם מחוסנים, ו-52% מהמאומתים החדשים מחוסנים.

מתוך אלו שנבדקו אתמול ואובחנו כחולים, 154 היו חוזרים מחו"ל כש-96 מהם מחוסנים. רק 18 מהשבים מחו"ל שנמצאו כחולים חזרו ארצה ממדינות שהוגדרו כאדומות וכתומות.

עומסים במתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה 19 ביולי 2021. ראובן קסטרו
עומסים במתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה, אתמול/ראובן קסטרו

נתוני התחלואה הגבוהים מתפרסמים יממה לקראת כניסתו לתוקף של מתווה התו הירוק המורכך אותו אישרה הממשלה. אתמול הזהיר מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, מנסיעה לחו"ל של ישראלים ברקע החשש מהחמרה בתחלואה בקורונה. זאת, ברקע יציאתם של עשרות אלפי ישראלים לחו"ל למרות המצב וקריאותיהם של בנט ואנשי המשרד שלא לטוס.

אש התייחס ליעילות זן הדלתא ואמר כי הוא מעריך שלא יהיה שינוי דרמטי. "יש ירידה ביעילות החיסון מול הדלתא, אך הוא עדיין יעיל מולו. זה עדיין הדבר הכי יעיל ונכון. על פי נתונים ראשוניים, היעילות כנגד מחלה קשה נשמרת מעל 90% גם מול הדלתא", ציין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully