וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הקמפיינים משה קלוגהפט ישמש יועץ אסטרטגי לרה"מ בנט

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 8:04

מלשכת רה"מ נמסר כי היועץ האסטרטגי החל לייעץ לבנט, וכי הוא צפוי ללוותו בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי כדי לחזק את מעמדו הציבורי. קלוגהפט לא יועסק כמינוי במשרד רה"מ, אלא בעזרת מימון מפלגת ימינה. בעבר שימש כיועץ לרה"מ לשעבר נתניהו, אראל מרגלית ותמר זנדברג

היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט החל לייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט - כך נמסר הערב (ראשון) מלשכת ראש הממשלה. לדברי הלשכה, קלוגהפט לא יועסק כמינוי במשרד ראש הממשלה, אלא בעזרת מימון מפלגת ימינה. לדברי מקורבים לבנט, קלוגהפט ילווה את ראש הממשלה בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי כדי לחזק את מעמדו הציבורי. במקביל, הוא צפוי להמשיך בעבודתו בחו"ל.

קלוגהפט הוא אחד מהמקורבים לבנט בעשור האחרון ואחד הקמפיינרים הבולטים במערכת הפוליטית. הוא עבד בעבר עם הבית היהודי, נפתלי בנט, "אם תרצו", ושימש כיועץ לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בשנה שעברה. הוא שימש כמנהל הקמפיין של בבחירות 2012 ו-2015.

היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט. תמונות גולשים
ייעץ לראש הממשלה נפתלי בנט בסוגיות הקשורות במיצובו התקשורתי. קלוגהפט/תמונות גולשים

היועץ האסטרטגי פרץ לתודעה בסיסמה של בנט "לא מתנצל", וגם עבד עם חבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית בהתמודדות על ראשות מפלגת העבודה, שם הגה את "סרטון הצעקות" בו מרגלית צעק "קיבינימט". ב-2018 ייעץ בחשאי ליו"ר מרצ תמר זנדברג בקמפיין הפריימריז לראשות מרצ, מה שחולל סערה וביקורת פנימית במפלגתה. בהקשר זה, עם ההודעה על המינוי של בנט, אמר ח"כ מוסי רז (מרצ) כי "לא ראוי לעבוד עם מי שמקדם שותפות, במקום בנט לא הייתי עושה זה".

במקביל לעבודותיו בארץ, בשנים האחרונות קלוגהפט עסק גם בייעוץ בחו"ל, במדינות מזרח אירופה. בין השאר, ייעץ בעבר בקמפיינים ברומניה, בבחירות לנשיאות גאורגיה וקוסובו, לקנצלר אוסטריה ולראשות ממשלת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully