וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיכרונות האחרונים מבעלה שטבע כשהציל את בנו נגנבו: "מחפשים קצה חוט"

יפעת רוזנברג

18.7.2021 / 11:46

בלה קפשייב-פייג איבדה את בעלה רמי, בכיר לשעבר בחיל המודיעין, לפני 4 שנים כשטבע בחוף דור. בזמן מעבר דירה בת"א נגנב ארגז שהכיל תמונות וחפצים אישיים, ומאז היא מתקשה להתאושש ומבקשת סיוע באיתור החפצים היקרים. "כל הזיכרונות הפיזיים שנותרו לי מאהבת חיי נגנבו"

ארגז שהכיל תמונות, מכתבים וחפצים אישיים נוספים של אלוף-משנה רמי פייג, קצין המודיעין הבכיר שטבע למוות לפני ארבע שנים, נגנב ביום רביעי מאלמנתו בלה קפשייב-פייג, בזמן מעבר דירה בתל אביב. פייג מת בחוף דור, בעודו מציל מטביעה את בנו מנישואים קודמים שהיה אז בן 11. "אני ממש שבורה מזה", בלה אומרת, ומבקשת סיוע במציאת האבידה.

ביום רביעי 22 ביולי יציינו ארבע שנים למותו של רמי, שהלך לעולמו בגיל 49. "הארגז האחד הגדול הזה כלל המון תמונות, תעודות, ספרים וחוברות, אינספור זיכרונות מעשרות שנים. גם כל מיני מכתבי הוקרה וברכות לרמי. כל הזיכרונות הפיזיים שנותרו לי מאהבת חיי", קפשייב-פייג מספרת. הארגז נגנב מתוך רכבו של אביה שסייע לה במעבר הדירה, סמוך לאתר בניה בו הוא עובד ברחוב ארלינג'ר 15 בתל אביב.

בלה ורמי פייג. באדיבות המשפחה
"כל הזיכרונות הפיזיים שנותרו לי מאהבת חיי". בלה ורמי/באדיבות המשפחה

פייג שירת בצה"ל 26 שנים, ובתפקידו האחרון כיהן כראש מחלקת אלקטרוניקה ביחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין. בשנת 2005 קיבל את פרס ביטחון ישראל עבור שירותו, שלאחריו עבד שנים כיזם הייטק. ביולי 2017 מת באותו היום בו טבע למוות גם אמיר פיי גוטמן. רמי הותיר אחריו שלושה ילדים.

חבר המשפחה טל יניב פרסם בשמה של בלה פוסט בנושא, שכן לדבריה "לא היו לי כוחות נפשיים לפרסם בעצמי". בפוסט, יניב תיאר את החשיבות הרגשית הטמונה בארגז שנגנב: "חיים שלמים של אדם, שההגדרה משכמו ומעלה קטנה מכדי לתאר אותו, היו ארוזים בתוך ארגז אחד גדול".

"עכשיו מישהי שמצליחה לאסוף את עצמה בכוחות נפש אדירים כבר ארבע שנים מדי יום, מסתובבת שוב בפנים אדומות מדמעות, בגלל ארגז הזיכרונות האחרונים מאהבת חייה, ומי שלא הכיר את רמי לא מבין איזו אהבה זאת היתה".

בלה ורמי פייג. באדיבות המשפחה
"ההגדרה משכמו ומעלה קטנה מכדי לתאר אותו". בלה ורמי/באדיבות המשפחה

"רמי היה אדם מבריק ומקסים, והיווה המון דברים נפלאים להרבה אנשים: אבא לשלושה ילדים, איש צבא בכיר במילואים ביחידה סודית, חתן פרס בטחון ישראל בזכות מעשים שלעולם לא נדע עליהם ושהצילו חיי רבים - מכל העדות והדתות, יזם הייטק מצליח, וגם אהבת חייה של חברה טובה שלי, איתו היא התחתנה כמה שנים קודם".

"אני משוכנע שאם הסיפור הזה יגיע למספיק אנשים, אולי מישהו שמכיר מישהו ימצא קצה חוט ויחזיר את האבידה", יניב סיכם באופטימיות. בלה הוסיפה: "אני ממש מבקשת מכל מי שחושב שראה או ראתה קצה חוט, שיפנו אלי או לטל בפייסבוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully