וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופת אורנגאוטן יצאה מחצר הספארי, נורתה בחצי הרדמה ונתפסה

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 18:35

צוות גן החיות ברמת גן שם לב כי הקופה הגדולה יצאה מהמתחם המוגדר בו היא מוחזקת באמצעות מעבר בין ענפי עצים. בהמשך הצליחו להגיע אליה צוותי חילוץ באמצעות מנוף. "עד היום יצא לי להציל בני אדם, אבל להוריד קוף כזה מעץ גבוה זו בהחלט חוויה אחרת". צפו

בוידאו: קופת אורנגאוטן ברחה מחצר הספארי, נורתה בחצי הרדמה ונתפסה/צילום: Zionlight, דוברות הספארי

קופת אורנגאוטן יצאה היום (שבת) מהחצר בה היא מחוזקת בספארי ברמת גן, ונתפסה על ידי צוותי חילוץ ווטרינריה לאחר שנורתה בחיצי הרדמה.

בשעות הצהריים צוות גן החיות שם לב כי הקופה טיפסה בין עצים אל מחוץ לחצר בה היא נמצאה, והגיעה לאזור מתחם העבודים. טאנה, האורנגוטן, התעניינה בצמחייה חדשה שנשתלה במקום לאחר שהמקום ניזוק מירי בזמן מבצע שומר החומות, והחלה לטפס עליה.

היא עברה באמצעותה לאזור הסמוך לחצר ונקראה על ידי המטפלים לחזור. לאחר שהניסיונות לא צלחו וטאנה עלתה על העץ הסמוך, התכנסו המטפלים והווטרינרים יחד עם מנהל תחום בעלי חיים והוחלט להסתייע במכבי האש של אזור רמת גן במטרה להוביל את טאנה בצורה זהירה לרדת מהעץ. הווטרינר ד"ר יגאל הורוביץ הרדים את טאנה בזהירות והעלה אותה יחד עם המטפלים למנוף.

קופי אורנגאוטן בספארי ברמת גן, 17 יולי 2021. ספארי ר"ג, תמונות גולשים
אורנגאוטן/תמונות גולשים, ספארי ר"ג

מפקד צוות החילוץ של שירותי הכבאות רוני הילבורן שהגיע למקום סיפר כי "ראינו את הקופה על עץ בגובה כ-20 מטר. עלינו עם הווטרינר בסל המנוף והתמקנו כך שניתן לפגוע בו עם חץ הרדמה. המתנו עוד עשר דקות עד שסם ההרדמה יתחיל להשפיע ואז יחד עם איש צוות נוסף חילצנו אותו לסל והורדנו אותו. עד היום יצא לי להציל בני אדם במצבי סיכון, אבל להוריד קוף כזה מעץ גבוה זו בהחלט חוויה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully