וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב המרכז נעצר בחשד שתיעד ופרסם ברשת עבירות מין שביצע בבנו בן ה-3

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 19:51

החשוד נעצר בתום חקירה סמויה שהתקיימה במטה הלאומי להגנת ילדים ברשת בלהב 433, לאחר שהתקבל מידע על פעילותו. במהלך החקירה הצטברו חומרים שביססו את החשד לפיו תיעד עצמו מבצע את העבירות שנים והעלה אותם לדארקנט. מעצרו הוארך עד יום שלישי

המשטרה עצרה גבר תושב המרכז החשוד שפרסם ברשת עבירות מין שביצע בבנו בן השלוש. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בפעם השנייה את מעצרו של החשוד, עד ליום שלישי, בגין חשד מעשים מגונים בקטין בן משפחה, פרסום תועבה פדופילית, החזקת תועבה, ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

החשוד נעצר לאחר שהתנהלה חקירה סמויה ביחידה 105 (המטה הלאומי להגנת ילדים ברשת) בלהב 433, בעקבות מידע שהתקבל אודות אזרח ישראלי שהעלה תכנים פדופילים קשים בפורומים שונים באינטרנט. במהלך החקירה, הצטברו חומרים שביססו את החשד, לפיו האיש תיעד עצמו מבצע עבירות מין בבנו הפעוט תוך פרסום הסרטונים ועשרות תמונות עם תכנים קשים ברשת האפלה (דארקנט), בליווי תיאורים קשים והתבטאויות שונות אותם שיתף ברשת בפורום פדופילים.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
פרסם סרטונים ועשרות תמונות קשים לצפייה ברשת/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ממצאי החקירה מצביעים כי פעילותו של החשוד ברשת נפרסה על פני תקופה ארוכה לאורך שנים, במהלכן היה פעיל בפורומים פדופילים. בין היתר, פרסם סיפורי זוועה על פדופילים ומעשי סדום ואינוס בקטינים, וכן אלימות ורצח של ילדים על ידי הוריהם.

ביום שני, עם המעבר לחקירה גלויה, החשוד נעצר באזור מגוריו ובחיפוש בביתו, נתפסו פרטי מדיה ואמצעים טכנולוגים שבאמצעותם לכאורה פרסם והוריד אלפי קבצים של חומרים אסורים.

מהמשטרה נמסר כי "יחידה 105 משקיעה מאמצים רבים לאיתור כאלה המבקשים לפגוע בילדים ברשת ובמרחב הפיזי, במטרה למנוע עבירות בקטינים ולהעמיד לדין את העבריינים. אנו קוראים לכל מי שנפגע או היה עד לפגיעה בקטינים לפנות למוקד 105 הפועל 24/7".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully