וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל "סיבות אישיות" של ישועה: הדיון במשפט נתניהו יתחדש רק בספטמבר

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 20:28

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את בקשת הפרקליטות, בהסכמת ההגנה, לביטול הדיונים בתיק 4000 שנקבעו ל-19 ו-20 ביולי, בשל סיבות אישיות של העד המרכזי. הדיון במשפט יחודשו ב-13.9, לאחר פגרת הקיץ של בתי המשפט

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל היום (חמישי) את בקשת הפרקליטות לביטול הדיונים בתיק 4000 במשפט נתניהו, שנקבעו ל-19 ו-20 ביולי, בשל סיבות אישיות שלא פורסמו של העד המרכזי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! לשעבר. לבקשת הפרקליטות, הדיונים יחודשו לאחר פגרת הקיץ של בתי המשפט ב-13 בספטמבר. סניגוריהם של הנאשמים בתיק, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ושאול ואיריס אלוביץ', לשעבר בעלי השליטה בקבוצת בזק-וואלה!, הסכימו לדחייה.

פגרת בתי המשפט מתחילה בשבוע הבא ב-21 ביולי, ותימשך עד 6 בספטמבר. בשל חגי תשרי, במהלך ספטמבר עצמו אמורים להתקיים ארבעה ימי דיונים בלבד. כך, בפועל משפט נתניהו יתחדש רק לאחר החגים.

אילן ישועה במשפט תיקי האלפים, בימ"ש מחוזי ירושלים, 7 ביוני 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
המשפט נדחה בשל סיבותיו האישיות. ישועה/פלאש 90, יונתן זינדל

הפרקליטות השלימה בתחילת השבוע את העברת החומרים מהמדיה הדיגיטלית של ישועה, שכללו בין היתר כ-7,000 שורות וואטסאפ, וכ-2,000 מיילים, המעידים על הקשרים של ישועה עם פוליטיקאים ואנשי תקשורת. בשבועות הקרובים, צוותי ההגנה ילמדו את החומרים, שייתכן ותהיה להם השפעה על המשך החקירה של ישועה ועדים נוספים.

במהלך החקירה הנגדית של ישועה, טען עו"ד ז'ק חן, המייצג את שאול אלוביץ כי הוא מצא במקרה תכתובות של ישועה עם נשיא המדינה הנכנס יצחק הרצוג, המוכיחות לטענתו כי ישועה נענה לשורה של בקשות של הרצוג. לטענת חן, ההתכתבויות מוכיחות כי לא היתה היענות חריגה מצד ישועה לדרישות הסיקור מצד נתניהו, כפי שטוענת התביעה. בתגובה דרשו הסניגורים כי הפרקליטות תעבור על תכתובות הוואטסאפ והמייל של ישועה עם פוליטיקאים ואנשי תקשורת, ותעביר את החומרים הרלוונטים להגנה. בית המשפט נענה לבקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully