וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במטרה להביך את בנט: הקלטה ישנה של רה"מ מזהיר מהקורונה הופצה בווטסאפ | האזינו

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 20:32

ההקלטה הופצה ככל הנראה במטרה להביך את רה"מ על הביקורת שמתח נגד נתניהו כשניהל את המאבק בנגיף, בעוד התחלואה עולה זמן קצר לאחר שבנט נכנס לתפקיד. בין היתר, בנט נשמע מזהיר שהמספר המועט של חולים קשים ומתים עלול לזנק תוך 3 שבועות. לשכת בנט: "ההקלטה - מיולי 2020"

בווידאו: ההקלטה של בנט שמופצת ברשת/צילום: ראובן קסטרו

הקלטה ישנה של ראש הממשלה נפתלי בנט, בה הוא מזהיר מפני התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה, הופצה היום (חמישי) בקבוצות וואטסאפ רבות. ההקלטה הופצה ככל הנראה במטרה להביך את בנט על הביקורת שמתח נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בזמן שניהל את המאבק נגד נגיף הקורונה בתקופת כהונתו, זאת בעוד התחלואה עולה זמן קצר לאחר שנכנס לתפקיד, למרות אחוז ההתחסנות הגבוה בקרב אזרחי ישראל.

בלשכת ראש הממשלה בנט מסרו כי מדובר בהקלטה ישנה שבנט הקליט בחודש יולי 2020. עם זאת, ההאזנה עלולה להטעות שכן הוא מדבר על כך ש"המגיפה חזרה ובגדול", ואף מדגיש שלא להסתמך על המספר המועט של החולים קשה והמתים. "בדרך כלל יש פער של בערך שלושה שבועות בין הזינוק בהידבקות לתחלואה הקשה והמוות", הבהיר בנט.

ראש הממשלה נפתלי בנט בטקס סיום קורס המכללה לביטחון לאומי 14 ביולי 2021. ראובן קסטרו
ניסיון להביכו. בנט/ראובן קסטרו

בהודעה המוקלטת, ראש הממשלה אומר כי הודעתו "תציל את חיי ההורים שלכם", ומבקש להפיצה ככל הניתן. הוא עוד מציין כי יש להגן על הקבוצות בסיכון, בראשם סבתות וסבים, ולהשתדל להיפגש איתם רק באוויר הפתוח. "אני באמת מבקש, כשאתם הולכים לבקר את סבא וסבתא, תפגשו אותם בחוץ, בגינה, בחצר. סיכוי ההידבקות הוא חלקיק הסיכוי מאשר בחדר סגור".

"אל תזלזלו", בנט קורא בהקלטה הישנה, "הקורונה זה קונספירציה, זה דבר אמיתי, לא מכחישים את הקורונה, אבל אנחנו יכולים ביחד להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully